7 maja 2013

Lakier do paznokci Lovely Classic nr 94

Cześć Dziewczyny :)

Dziś mam dla Was recenzję lakieru do paznokci Lovely z nowej serii Classic nr 94.


A tutaj manicure w wykonaniu lakieru.



Nie wiem dlaczego ale sądzę ze odcienie niebieskiego średnio pasują do mojej skóry, a szkoda bo lubię niebieski.



Lakier jest bardzo fajny jeśli chodzi o aplikację, nie miałam z nim większych problemów, nie odpryskiwał , a i samo zmywanie lakieru było przyjemnością pomimo brokatowych drobinek.

Jego cena to około 6 zł wiec całkiem przyzwoicie, oczywiście do kupienia w Rossmanie.


Nie mam szczęścia do lakierów trafił mi się taki z felernym pędzelkiem


To zdjęcie jest chyba najmniej "przekłamane" i realnie odwzorowuje ten kolor, wyraźnie widać iskrzące drobinki.


Na koniec jeszcze prezentacja wszystkich kolorów



I jak wam się podoba ten kolor? Macie już któryś z tej serii?

14 komentarzy:

  1. chociaż nie lubię błyszczących lakierów to ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny :) Przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam bardzo podobny z Golden Rose;)
    Ten jest nieco innej tonacji, ale też śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę nie mój kolor, ale prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, mam chyba identyczny kolorek z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, lubię odcienie niebieskiego w każdej postaci. u mnie w rossmannie jeszcze ich nie ma i jestem bardzo zawiedziona, bo też chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie mój kolor, ale inne z tej serii mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolor akurat nie mój, ale innej z tej serii są ładne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie samo odczucie co do niebieskiego, na mnie też nie pasują.. jednak na Twoich łapkach prezentuje się dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawiło mnie czy się pojawi opinia podobna do twojej i się doczekałam :)

      To miło że tak uważasz :)

      Usuń
  10. zostałaś nominowana :) więcej u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń