10 maja 2013

I Wakacyjne Spotkanie Blogerek urodowych we Wrocławiu

Cześć Dziewczyny!




Z uwagi na wasze liczne pytania dotyczące czasu spotkania i osób które się pojawią , postanowiłam przedstawić wam listę uczestniczek.

Wybaczcie że przedstawiam Was po email-ach ale już się sama pogubiłam kto jest kto. 


Data oczywiście zostaje niezmieniona czyli 22.06.2013r. i choćby nie wiem co się stało obiecuję wam że dołożę wszelkich starań by nic nie pokrzyżowało nam planów :) no najwyżej pogoda nam nie dopisze ale to nie problem bo będziemy mieć dach nad głową.


Co do miejsca spotkania nie chcę na razie nic zdradzać, żeby nie zapeszać , ale godzinę przewidujemy 13-14 :)


Oczywiście zamierzam uśmiechnąć się w kilka miejsc żeby umilić Wam to spotkanie i być może uda się Was czymś obdarować , w tym temacie na razie nie jestem w stanie niczego obiecać.


Jak już Wam pisałam na emaile składamy się po 20 zł wszystko oczywiście będzie do wykorzystania dla Was.


alexja1990@
andziaqbeauty@
bibelotkaa@
daguszka.blogspot@
dzikiagrest1@
iimm378@
kolorowypieprz@
lemoniad4@
paula_93@
paulinanogaj@
sajjidaa@
sarakisala@
zauroczona.kosmetykami@
kroliczek.doswiadczalny@
lilus731@
beatka.mielczarek@
i ja - czyli modnania

Łącznie jest nas 17 osób.

To by było chyba tyle. Mam nadzieję że nadal jesteście zainteresowane spotkaniem , jeśli którejś z was nie ma na liście to proszę o kontakt  modnania@o2.pl


Wszelkie sugestie i rady na temat spotkania mile widziane :)

Pozdrawiam Was serdecznie

8 komentarzy:

  1. szkoda że mam daleko bo chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze akurat mnie nie bedzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie we Wr- moze kiedys mi sie uda poznac jakies blogerki :)

      Usuń
  3. u fajnie, że nas się tyle zebrało :D już się nie mogę doczekać aż Was poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie bym się wybrała- ale nie dam rady ze względu na malutkie dziecko ;) ale fajnie że jest nas tak sporo z Wrocławia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę sie doczekać:) hahaha zapomniałam o przelewie...jutro juz na pewno zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym Was poznała i wybrała się na takie spotkanie. Ale Rzeszów troszeczkę za daleko od Wrocławia :( Mimo wszystko życzę już teraz udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę. że poznam nowe osoby i zobacze te "starsze".

    OdpowiedzUsuń