24 maja 2013

Gwieździsta noc od Wibo - Lakier Express growth nr 287


Dziś przychodzę do Was z pierwszym z szóstki wygranych przeze mnie lakierów od Wibo.


Powiem szczerze że nawet jestem z niego zadowolona, a ściślej z jego trwałości.
Bowiem trzyma się na moich pazurkach chyba trzeci dzień a to spore osiągnięcie jak na moje giętkie pazury.


Bardzo szybko wysycha i rewelacyjnie się go rozprowadza, ja nałożyłam dwie warstwy które kryją idealnie. 
Oczywiście żaden wysuszacz nie był mi potrzebny.


Oczywiście jest i minus, wkurza mnie w nim to że ma teksturę jakby piasku, więc pewnie będzie nie lada kłopot ze zmyciem.


Wizualnie jest bardzo ładny, jego błysk cieszy oko, wyglada bardzo stylowo - wieczorowo.


Te błyszczące drobinki zawarte w nim są nieziemskie, pięknie się mienia , a zarazem nie wyglądają jak typowy brokat.


Jak już wspomniałam nie podoba mi się w nim efekt piasku, to tez postanowiłam przeciągnąć go top coat`em.


Od razu lepiej wygląda i lepiej widać że faktycznie się mieni.

Lakier dostępny jest w drogeriach Rossmann za około 5 zł


A na koniec chciałam Was pomęczyć widokiem mojej półeczki z lakierami, już kompletnie nie mam miejsca na nowe i co ja teraz pocznę :(


I jeszcze małe zbliżenie :)


Chciałam ją pomalować na biało ale się rozmyśliłam :)

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

44 komentarze:

  1. świetny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny jest bardzo ale niestety nie widziałam go jeszcze w żadnym rossmannie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to nie wiem , ja chyba u mnie widziałam

      Usuń
    2. dziś byłam w Rossmanie i już jestem pewna w 100% że u mnie są, nie wiem dlaczego jeszcze się na niego nie natknęłaś :)

      Usuń
  3. super lakier, a te półeczki, to na przyprawy z Ikea?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem Tatuś mi skombinował :)

      Usuń
  4. KOLOREK WYGLĄDA GALAKTYCZNIE !!!

    NIESAMOWICIE :))

    A DZIĘKI TYM BŁYSZCZĄCYM DROBINKOM POWINIEN BYŁ BARDZIEJ TRWAŁY :)) PROBLEM ZE ZMYWANIEM NAPEWNO BĘDZIE.. ALE JEST ŚLICZNY :))

    POZDROWIONKA Z 3CITY :)

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest problem ze zmywaniem i to obłędny ;/

      Usuń
  5. Świetny kolorek;) A półeczka z lakierami prezentuje się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz kolekcje fiu fiu :)
    Kolor jest piękny i wygląda zdecydowanie lepiej jeśli nie jest z efektem piaskowania, połyskujący jest o niebo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna półeczka na lakiery :) Ja swoje miałam w kosmetyczce, ale teraz chyba się nie pomieszczę jak wrócę do domu :P Mam na nie taki organizer :)
    A lakier piękny :) Ale wymagam od lakieru krycia przy 1 warstwie - nie mam cierpliwości do długiego schnięcia... Zaraz muszę coś zrobić i nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie to jest najlepsze że te 2 warstwy wcale nie schną długo :)

      Usuń
  8. Zapraszam cię do zabawy: http://rzenn.blogspot.com/2013/05/96-akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna kolekcja lakierow
    moje mieszkaja w pudelku po glossybox x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wreszcie doczekały się porządnej siedziby :) wcześniej tez mieszkały w pudełku :)

      Usuń
  10. tak, z topem wygląda dużo lepiej :) fajna półeczka, ja na swoje wygospodarowałam półkę w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta półeczka u mnie też się mieści w szafie więc wszystko jest zamknięte :)

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się ten kolorek;) Nie miałam jeszcze takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier jest świetny, zachęciłaś mnie tym postem do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne półeczki :) A lakier fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny lakier. Podoba mi się bardzo efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny efekt:) kupiłabym ten lakier, ale odstrasza mnie perspektywa męczenia się ze zmywaniem...

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja u mnie też go nie widziałam ;p ale mam tak samo jak Ty od WIBO i mi się podoba chociaż na sobie jeszcze go nie przetestowałam :) Zaczęłam od innego, ale to może jutro zobaczysz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to Ty też je wygrałaś ? super gratulejszyn :D

      Usuń
  17. ile masz kochana tych lakierków? :)
    piękny jest ten wibo, choc zazwyczaj takich błyszczących nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mam, mam bo lubię mieć wybór ;) i jestem lakierową maniaczką :D

      Usuń
    2. ja też ja też :D
      a zdradzisz mi ile sztuk ich masz? :)

      Usuń
  18. cudownie się mieni :) chyba na niego spojrzę w sklepie :)
    na tych półeczkach moje lakiery już by się dawno nie zmieściły :P hihi^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie niestety z przodu już nie wszystkie się mieszczą muszę upychać i oddawać

      Usuń
  19. Kolorek wygląda cudownie ;)
    Bardzo fajna półeczka, moje lakiery są poukładane w pudełeczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski ten kolorek:) na serio mi się podoba:P mam podobny z tej marizy;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie powiem chyba najładniejszy z całej szóstki :)

      Usuń
  21. śliczny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ja kocham takie błyskotki! cudownie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Po pierwsze kolor świetny, po drugie półka świetna- a zawsze można doczepić drugą taką samą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie sądziłam, że ten lakier będzie tak cudnie wyglądał! ;o

    OdpowiedzUsuń