2 maja 2013

Biel i turkus - Projekt trendy 2013 - drugi tydzień

Cześć Dziewczyny!

Dziś pazurki do projektu trendy 2013 , trwa drugi tydzień, ja coś widzę jestem nieźle spóźniona z tymi moimi projektami , ale cóż tak czasem bywa, zobowiązałam się to teraz trzeba się postarać :)


Nie mogłam się zdecydować co do wzorku , ale ostatecznie doszłam do wniosku że ten mi się podoba :)



Ten turkus jakiś nieturkusowy ale cóż, najbliższy do koloru docelowego jaki mam  w zasobach .







Jak wam się podoba dzisiejszy wzorek?


20 komentarzy:

  1. Ale prefekcja :D
    B.ładny i kolory mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. perfekcja? no nie wiem, ale dziękuje :)

      Usuń
  2. bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny wzorek!
    milego dnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się że Wam się podoba :)

      Usuń
  5. świetny wzór! uwielbiam panterkowe printy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale przyznam że to moja pierwsza panterka na pazurkach :)

      Usuń
  6. Super pazurki! Takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pazurki, taka niecodzienna panterka przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paznokcie!!! Podoba mi się ten wzorek,jest wykonany z taką precyzją !!! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ładne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to pasuje do siebie :P Muszę spróbować taką panterkę stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci to wyszło :) lubię te zwierzęce motywy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie, chciałabym mieć zdolności, żeby robić takie zdobienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ! Uwielbiam panterkę:)
    P.S. Aniu zmieniłam adres bloga i nazwę z KittySpice na Vixie i podobno jak się zmienia adres to mimo, że obserwujesz mogą Ci się nie wyświetlać moje nowe posty więc jeśli będziesz mieć chwilkę to zaobserwuj jeszcze raz jeśli chcesz oczywiście :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne połączenie, jeszcze nie widziałam panterki w takiej kolorystyce i chyba pierwszy raz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń