21 maja 2013

Babeczkowe zdobienie


Dziś kolejne zdobienie do "Paznokciowego Teamu"


Ja mam chyba słabość do zdobień , bo już miało ich nie być, szykowałam recenzje a tu proszę, ale już tak mam jak mi jakiś pomysł wpadnie do głowy , albo coś mi się coś spodoba muszę to przelać na pazurki :)


To był nasz wzór, mam nadzieję że sprostałam zadaniu.







I na koniec lakier których użyłam do zdobienia powyżej.


Paznokcie miałam pomalowane na zielono już wcześniej , które były podkładem do miętowej sukienki w której wystąpiłam w minioną niedzielę :)

Dziewczyny zapraszam Was do zakładki "Paznokciowy Team" gdzie na bieżąco staram się wrzucać wasze prace. Jeśli którąś z waszych prac pominęłam to przepraszam, możecie mi zostawić linka w komentarzu do tego wzorku w tej zakładce i naprawię wtedy swój błąd ;)







23 komentarze:

  1. Jak dla mnie za grubo tego lakieru xD
    :)) Ale wyglądają ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak za grubo, ma być dużo kremu :D

      Usuń
    2. hehe.. no właściwie masz rację :)
      mniam.. :)

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/watch?v=JSNDZmIFJWM
      Może w następnym poście wisienki? :D

      Usuń
  2. podziwiam, mi by się nie chciało :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wyszły te babeczki na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ciesze się że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. ależ słodko to wygląda! piekne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki w innym wydaniu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze są :) ja chyba sie spóźnię tym razem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio wszyscy się spóźniają :)

      Usuń
  7. Świetne te babeczkowe pazurki :)
    Jeśli chodzi o projekt "Zainspiruj się naturą" to możesz wykonać dane kategorie tylko i wyłącznie metodą manicure :) Nie musisz robić make up ani nic z tych rzeczy. Sama wybierasz sobie technikę :)
    Tak więc zapraszam bardzo serdecznie :)
    Pozdrawiam! :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem ale cała zabawa moim zdaniem polega na tym że można porównać swoje prace do prac innych uczestników :)

      Usuń
  8. GENIALNE PAZURKI :)))

    DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINKI NASZEGO BLOGA :))

    POZDRAWIAMY Z 3CITY :))

    xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń