17 kwietnia 2013

Zakupy i przegląd "Szafy"

Dziś będzie "ubraniowo", ostatnio bardzo przepadło mi kilka zestawów do gustu i pośpiesznie wam je prezentuję.



Zdjęcia zostały wyselekcjonowane przeze mnie z facebooka a ściślej ze sklepu "Szafa"


Tutaj najbardziej podoba mi się marynarka.


Ta torebka mnie urzekła 


Tu chyba nie muszę wyjaśniać, całość wygląda bardzo efektownie.


Tutaj również całość trafia w mój gust.



Zawsze podobało mi się połączenie granatu z kolorem żółtym.



I na koniec stylizacja którą chętnie bym przyodziała całość zgrana jest w jedną super całość, najbardziej odpowiada mi długa spódnica.

A  teraz coś co pomoże mi przetrwać wiosenne spacery, czyli nowe wygodne buty, które weszły w moje posiadanie w dniu wczorajszym.



Szkoda tylko że są takie jasne , ale niestety ciemniejszych już nie było.

Swoją drogą mam nadzieje że będą wygodne , bo ostatnio bardzo dużo spacerujemy z koleżanką , która mam nadzieję nie obraziła się na mnie że ją dziś opuściłam w połowie drogi - wybacz Kasiu, ale moje nogi błagały o litość.
No a po za tym biegam na rozmowy i szukam pracy więc to kolejny powód by nogi czuły się wolne.




12 komentarzy:

  1. Fajne buty ale rzeczywiście szkoda że nie ciemniejsze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mam nadzieje że za bardzo się nie będą brudzić

      Usuń
  2. zapraszam na rozdanie http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/04/mini-rozdanie-z-okazji-200-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. miętowa marynarka jest świetna :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowa marynarka - cudo! taka jaką szukam ideał no!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam na zakupy do mojego miasta :)

      Usuń
  5. Ten zestaw z koronkową górą jest idealny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja poproszę te wszystkie marynarki, jak dla mnie to ich nigdy za wiele :) a balerinki to i ja muszę kupić, lepszych butów na wiosnę/lato dla mnie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam białe balerinki... Takie buciki cudnie wyglądają, ale niestety niezbyt długo;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba!:) Najlepiej by było wyrzucić całą moją szafę i pójść na zakupy (no tylko żeby ktoś mi je za sponsorował);p

    OdpowiedzUsuń