30 kwietnia 2013

Zakupowy MIX

Cześć Dziewczyny!

Dziś zlepek wszystkich paczuszek jakie do mnie dotarły - taki zakupowy mix 


Na pierwszy strzał idzie paczuszka od allepaznokcie.pl którą zebrałam z siostrą i koleżanką, czyli dla każdego coś miłego.
W skład wchodzą :
- dwa opakowania parafiny brzoskwiniowej po 500 g każda
- 4 szt lakieru nr: 48, 47, 96, R 62 
- i nakładki na mandrel do mojej frezarki
- oczywiście również gratisy się przytrafiły :)


Dziś w skrzyneczce miła niespodzianka - mapa Polski, która zamówiłam kilka tygodni temu (oczywiście bezpłatna) na nadchodzące ciepłe dni jak znalazł, wrzucę do auta i można jechać gdzieś w podróż z moim P. 


No i dzisiejsze zakupy Rossmankowe , skromne , ale jak na razie nic więcej mi nie trzeba.
Oczywiście musiałam nabyć nowość z Lovely, niebawem przetestuję czy się nadaje .
Miałam spory wybór z kolorem ale ostatecznie padło na ten , nie do końca jestem zadowolona z decyzji, ale może coś się w tym temacie zmieni.

Oczywiście jak to ja od razu po przyjściu do domku wypróbowałam lakier na jednym pazurku :) 

Specjalnie dla Moniczki pokażę wam jeszcze moją sukienkę  którą zakupiłam ostatnimi czasy na okazję komunii mojej kuzynki:


To póki co zdjęcia ze sklepu "Szafa"  ale może w najbliższej przyszłości zaprezentuję wam się w mojej stylizacji :)

I na koniec chciałam was zaprosić do zakładki Projekt trendy 2013 , pozwoliłam sobie tam zrobić podsumowanie pierwszego tygodnia. Zobaczcie same jak dziewczyny pięknie malują kwiatuszki :)

To tyle na dziś , nie wiem jak u was , ale  u mnie jest śliczne słoneczko, po mimo tego ja się czuje co najmniej ospale pomimo że jestem już po kawce.

Zapraszam was na mojego funpage :
zachęcam również do kliknięcia "lubię to" , będzie mi bardzo miło :)







19 komentarzy:

  1. ojej jaka piękna mocna i neonowa fuksja - pokazuj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie tą fuksję mam już od dawna ale w sumie czemu nie, można się jej przyjrzeć

      Malowałam tym lakierem tu: http://modnania.blogspot.com/2012/06/radosc-i-optymizm.html
      i tu: http://modnania.blogspot.com/2012/04/kolorowe-paznokcie.html

      Usuń
  2. ale lakierków do pazurków :)
    a z allepaznokcie nawiązałaś współprace cy po prostu kupiłaś lakierki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , na razie nie mam żadnych współprac , póki co wydaję swoje pieniążki

      Usuń
  3. lakiery ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również posiadam ten lakier z Lovely :) Sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jutro będzie post specjalnie dla Ciebie :)

      Usuń
  6. Sukienka przepiękna jest. Generalnie widzę, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej Kochana! dziękuje za zdjęcia kiecki :-)
    a jaka ładna!
    pokazuj na sobie jak najszybciej :-)

    chyba fajny asortyment ma ten sklep :> widzę profil na facebooku, ale strony online chyba nie mają? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , nie mają ale zapraszam do mojej mieściny na zakupy, od razu będzie okazja do spotkania :) a ceny są na prawde świetne

      Usuń
  8. Jaka sukienka! Przepiękna, podoba mi się kolorek

    OdpowiedzUsuń