12 kwietnia 2013

Step by step



Wczoraj była notka o bratkach i zauważyłam że przypadły wam do gustu.
Więc postanowiłam wam zrobić stepik.
Oczywiście zaczynamy od pomalowania pazurka jednolitym kolorem.
Wybieramy lakier , najlepiej fioletowy bądź niebieski. 
Ja wybrałam fioletowy z Essence.
Malujemy pierwszy płatek pędzelkiem od lakieru.
Pierwszy płatek pomalowany.
Drugi też już jest.
Teraz biały lakier. Tutaj Paese.
Oczywiście malujemy pędzelkiem od lakieru.
Pierwszy płatek.
Drugi płatek.
I trzeci płatek.
Teraz będziemy malować środek.
Do tego potrzebujemy pomarańczowego lakieru, ja takiego nie miałam więc wzięłam ten - bliżej mu do czerwonego, ale cóż. 
NTN allepaznokcie.pl
Przykładamy do pazurka.
Środeczek już jest.
Teraz potrzebujemy cienkiego pędzelka.
Znów używamy fioletowego lakieru (tym razem tylko lakieru)
I namaczamy pędzelek z buteleczce.
Robimy malutkie kreseczki.
I tak na całej długości białych płatków.
Taaadaaam !! I gotowe. 
Prawda że prościzna?

Tutaj na wszystkich paluszkach.
No i odsyłam do poprzedniego postu:

A na koniec przyspieszenie stepu dla tych co nie lubią się zagłębiać w temat.

I jeszcze coś z ogłoszeń.


Wczoraj odwiedziły mnie dziewczyny z WWF i nakreśliły mi sprawę o rysiach których jest coraz mniej.
Można im pomóc przekazując 1 zł dziennie. 
Więcej informacji tutaj : www.rys.wwf.pl

Tak po za tym to miałam z tego tytułu troszkę nieprzyjemności, bo moja Mama nie lubi "domokrążców" i stwierdziła że mogłyby mi łeb urwać. Ciekawe jakby to wyglądało.

Zapraszam was do zakładki NAIL-ART gdzie wkleiłam całą masę swoich zdobień , nawet z roku 2007.


24 komentarze:

  1. Bardzo fajny tutorial :) Ogólnie nie robię sobie wzorków ale ten wydaje się taki prosty przy czym też efektowny że chyba spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj , chętnie zobaczę efekty :)

      Usuń
  2. A no proste :D może też wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A takie trudne się wydawały wczoraj;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super!:) I na zdjęciach wygląda to na proste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. już wiem dlaczego mi wyszły te wzorki takie małe - ale o tym w dzisiejszym wpisie jak dodam bo już dziś wracam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! mi zdobienie paznokci w ogóle nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania już wracam powoli do siebie, wszystko się ustabilizowało w moim życiu. I zaczynam powoli nadrabianie :) :*
    Pięknie Ci wyszło i skorzystam chyba z Twojego tutoriala bo kompletnie nie wiedziałam jak się zabrać za ten wzorek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. sproboje je zrobic
    lubie posty typu krok po kroku!
    u mnie dzis przepis
    na klopsa z feta,groszkie,musztarda I ketchupem
    naprawde pychota!zapraszam x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez to zauważyłam własnie - maluje tylko ja, Ty, Monika, Kasia i Ewelina malowała też regularnie a teraz tez coś przestała :( Chodzi Ci w tej akcji żeby zrobić przerwę na zapuszczenie paznokci? dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pojawiły się hejty co do moich paznokci i wgl. długości, ale to nie dlatego nie maluje tylko dlatego że chcę je odnowić żeby mi się przestały rozdwajać.
      To chodzi Ci żeby malować i zapuszczać? :P

      Usuń
  10. napisałam Kasi o Twoim pomyśle :)
    a co Ty jakby raz na miesiąc jakiś temat dawać na pomalowane paznokci i żeby przez miesiąc każda swoją interpretację dała tematu, byłoby to trochę ciekawsze co myślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie potem napisze do Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się, że bratki nie są trudne do wykonania ale dla totalnego beztalencia, jakim jestem, byłoby to jak zdobycie M.E. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wydaje mi się żebyś była beztalenciem, trzeba w siebie wierzyć :)

      Usuń
  13. U Ciebie ślicznie wyszło, ale wolę sobie nie wyobrażać jak by to u mnie wyszło ;) Nie mam telentu do zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń