2 kwietnia 2013

Słoiczkowe prezenty

Dziś będzie spora porcja mojej twórczości.
Choć moim zdaniem jeszcze długa droga przede mną , to i tak jestem z siebie dumna.
Słoiczki powstały na prośbę mojej kuzynki, która zażyczyła sobie "zajączkowe" prezenty .
Długo nie myśląc poszłam do piwnicy po kilka małych słoiczków i wzięłam się za malowanie.
Najpierw było tło a dopiero później kwiatki i inne.


Wybaczcie mi że nie uwieczniłam etapów mojej pracy, ale jak na złość tego wieczoru wyłączyli mi prąd i musiałam pracować przy świeczkach. 


Stąd też niektóre prace są niedociągnięte, ale grunt że obdarowane były zadowolone.
Bo to własnie moja rodzinka jest teraz w posiadaniu tych przedmiotów.

Ja się cieszę że na te święta mogłam im sprawić taką radość.


Słoiczki oczywiście mogą pełnić każdą rolę: ozdoby, pojemnika na przyprawy, czy też jako świecznik, wolna wola :)
Tutaj słoiczek pomalowany metodą paisley , był tak oryginalny i wyjątkowy że sama byłam zadowolona z efektu końcowego.




Tutaj z kolei to chyba najładniejszy słoiczek , dostał się w ręce kuzynki która wymyśliła "zajączkowe" prezenty.

Kolejny jest fioletowy w kwiatki,

a do kompletu puszeczka pod kolor .


I zielony słoiczek w kwiatki.

i zielony w listki

Ja natomiast od mojej kuzynki dostałam pyszną babeczkę , którą od razu zjadłam :) a od mojego P. czekoladki i śliczne jajko ręcznie zdobione przez jego mamę.


Ogólnie te święta bardzo miło spędziłam i mokra też byłam, mój ukochany oblał mnie trzy razy , a ja go tylko raz, no i dzieciaczki mojego kuzyna też mnie pochlapały :) a Wam jak minęły święta? 










16 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne te sloiczki!
    kiedys jak mialam tipsy robilam je u dziewczyny ktora podobne zdobienia malowala mi na paznokciach :]
    u mnie dzis opis toniku z ziajki,zapraszam na post :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zajmuję zawodowo stylizacją paznokci i w sumie tam zaczełam malować te kwiatki ale na takiej małej powierzchni nie wyglada to zbyt efektownie

      Usuń
  3. Śliczne te słoiczki, takie na przyprawy są świetną ozdobą;D Ale pewnie nie można ich myć, co?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tych akurat nie, ale jeśli by się je zabezpieczyło lakierem to jaknajbardziej

      Usuń
  4. małe spóźnienie, ale zaczarowana mi wybaczyła :D
    nie, nie mam jeszcze, a Ty? :-)

    słoiczki cudne!
    ja bym zrobiła z nich wazoniki na małe bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam może jutro będzie post :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł i fajne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń