20 kwietnia 2013

Puzzle - zdobienie nr 9 Paznokciowego Team`u + stepik




Dziś spóźniony wzorek , ale jest :)

Będziemy potrzebować kilku kolorowych lakierów

i lakieru z cieniutkim pędzelkiem.
Krok 1
Malujemy pazurek bezbarwnym lakierem

Krok 2
Ryzujemy lakierem z cienkim pędzelkiem kształt puzzli


Krok 3
Malujemy pierwsze okienko wybranym kolorem

Krok 4
Potem malujemy kolejne okienko
I tak wszystkie po kolei aż będzie kolorowo.



I jak wam się podoba? Trochę większe te puzzle niż na oryginale ale jest kolorowo :)






23 komentarze:

  1. Piękny efekt,jednak ja nie dałabym rady :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie efekt końcowy ;) Ja bym nie miała cierpliwości, żeby coś takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie trzeba mieć cierpliwości, wystarczy chcieć :)

      Usuń
  3. świetnie kochana! :*
    I dziękuje za stepik teraz będę wiedzieć jak się do tego zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ja mam nadzieje ze u Ciebie niedługo zobaczę to zdobienie na blogu :)

      Usuń
  4. nie miałabym chyba cierpliwości ;) ale efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mistrzostwo świata, gratuluję cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co wy z tą cierpliwością, to z cierpliwością nie ma nic wspólnego :)

      Usuń
  6. Genialne, świetne oraz urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ale mi by się nie chciało hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazurki świetne.. A co to komentarza, który u mnie zostawiłaś.. no wiesz, o tym ślimaku bez muszli.. haha dobre. Powiem szczerze,że bywały gorsze skojarzenia.. n wiesz :D
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no domyślam się że ogólnie kosmetyk pozostawia miłe wrażenie :)

      Usuń
  9. majstersztik:) nie jestem chyba na tyle cierpliwa by zrobić taki mani:) ale efekt bardzo fajny, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyszło, ostatnio też próbowałam ale nie wyszło mi ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem nieźle Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mianowałam Cię do Liebster Awards :) więcej na moim blogu http://dbamyonaszewlosy.blogspot.com/2013/04/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo pozytywnie, ale szacunek za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło CI to naprawdę świetnie;p musiałas sie nad tym nieźle napracować ale opłacało się :D

    OdpowiedzUsuń