4 kwietnia 2013

Pszczółka

Dziś post prosto z pasieki :)
A mianowicie manicure z pszczołą.

To był wzór 
Oczywiście praca wykonana do akcji "Paznokciowy Team"
Pozwolę sobie się pochwalić że nazwę wymyśliłam ja , oczywiście została zaakceptowana przez dziewczyny.
Praca wykonana m.in. na lakierze z blogowej serii od Wibo.



Sama pszczółka prezentuje się tak:


i jeszcze kilka fotek, żeby nie było za mało



Jeśli chodzi o pazurki to by było na tyle. 
Chciałam was poinformować że szykuję dla was kilka recenzji , oraz temat którego próżno szukać w całym internecie. Szczegóły już wkrótce.

Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia.








20 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAA! Świetne! Cudne! Ale masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och bardzo dziękuje , nie spodziewałam się takiej reakcji

      Usuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyszło :-)
    ja jednak też już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękny niebieski lakier :)
    a wzorek wyszedł bardzo ładnie :)
    ja do mojego siądę dopiero dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle na ostatnią chwilę ;)
      ten lakier to z kolekcji blogerskiej

      Usuń
  5. lakier cudowny a wzorek wyszedł Ci idealnie lepiej nie mozna było na prawdę cudownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocza ta pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetne pomysły na zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie sprawić te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ciesze się że Ci się podobają :)

      Usuń
  10. Swietne te panokcie, muszę spróbować:) dzieki za odwiedziny pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. paznokcie z pszczółką są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeeeeeeej ♥ są BOSKIE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło idealnie! :) bzzzzzz....

    OdpowiedzUsuń