16 kwietnia 2013

Paznokcie + przesyłka


Dziś chciałam wam pokazać pracę jaką wykonałam wczoraj na dłoniach mojej znajomej. Do tej pory był róż który się już znudził właścicielce paznokci, więc jak zwykle dała mi się wyżyć artystycznie :)

Kolejny temat to przesyłka którą zaskoczyła mnie wczoraj listonoszka:

nie spodziewałam się że tak szybko ją dostanę.
Pewnie zastanawiacie się co było w środku, otóż moja wygrana w rozdaniu u Sahary.

Co prawda to tylko zestaw bonusowy ale i tak bardzo się cieszę z wygranej :)

A w środku :
- masełko do ust z NIVEA
- próbka kremu na dzień z Ziaji
- oraz lakier miss Selene i mała fiolka brokatu zapakowane w mały ozdobny woreczek.
Lakier to nr 108 .
Jeszcze nie miałam okazji wypróbować ale pewnie wkrótce to nastąpi.

Dziękuję serdecznie za wygrana :)



16 komentarzy:

  1. paznokcie piekne!
    paczuszka tez fajna
    :)
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje kochana wygranej :)
    Sama na to masełko miałam chrapkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na te pazurki sama chętnie dałabym Ci się wyżyć artystycznie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne robisz paznokcie! ;) zapraszam do siebie: www.brykuha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokietki faktycznie imponujące :)
    Cieszę się ,że nagroda się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne paznokcie!
    gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń