10 kwietnia 2013

Oriflame - Essentials, face cream

Dziś przychodzę do was z kremem Oriflame - ESSENTIALS face cream 
with pansy flower & witamin E



Krem  przeznaczony jest do wszystkich rodzajów cery.
Pojemność kremu to 75 ml , a cena to około 20 zł.

Krem zabezpieczony jest przed ewentualnym wcześniejszym użyciem.
A zawartość wygląda tak:



Wydajność bardzo duża , używasz i używasz a dna nie widać.
Jest gęsty, treściwy i nietłusty, zapach oczywiście obłędny. 


Krem zawiera wyciąg z bratka , który ma właściwości łagodzące i ponoć nawilżające. Krem przywraca skórze elastyczność, nie zatyka porów, ale po umyciu twarzy i posmarowaniu jej tym kremem nadal odczuwam ściągnięcie skóry na twarzy.

Kosmetyk wzbogacony witaminą E o właściwościach antyoksydacyjnych.
Dla cery suchej krem odpowiedni na noc, ale można go też stosować pod makijaż czyli na dzień  , na zimę za słaby zdecydowanie.

Jak dla mnie zdecydowanie na plus. Ze względu na zapach kupiłabym go ponownie.

Na koniec jeszcze przypomnę o rozdaniu





8 komentarzy:

  1. Fajny kremik;) Nie miałam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam nigdy z oriflame kremow
    ale ma naprawde sliczne opakowanie
    milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ochote na plyn do mycia twarzy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam też używałam i super pachnie

      Usuń
  4. nie przepadam za firmą oriflame... nie mam do nich zaufania... Ale opakowanie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam do nich większe zaufanie niż np do Avonu

      Usuń