5 kwietnia 2013

Odżywka do włosów ISANA


 
Isana Hair Professional, Oil Care Spülung - Odżywka do włosów łamliwych i rozdwajających się.

Od producenta:

Gama produktów pielęgnacyjnych Isana Hair Professional umożliwia profesjonalną pielęgnację Twoich włosów bez konieczności wychodzenia z domu.Szczególna receptura wzbogacona o specjalne składniki przywraca włosom wspaniały blask. Opracowana z myślą specjalnie o włosach łamliwych i rozdwajających się, odżywka chroni przed łamaniem się włosów i na nowo odbudowuje ich strukturę. Delikatna, wzbogacona prowitaminą B5 i olejkiem arganowym formuła nawilża włosy aż po same końce.



Skład: 

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Citric Acid, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Wheat Protein, Argania Spinosa Oil, Panthenol, Quaternium-87, Niacinamide, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol.


Odżywka ta ma pojemność 500 ml , cena to 7 - 9 zł , produkt jest opakowany w bardzo fajną buteleczkę, więc pomimo swojej wielkości łatwo trzyma się ją w rękach. 
Otwierać ją można poprzez odkręcanie , jednak mamy tutaj bardzo fajny dozownik , który aplikuje nam rozsądną ilość kosmetyku:

Konsystencja odżywki jest dosyć gęsta więc w bardzo łatwy sposób aplikuje się ja na włosy , co powoduje że kosmetyk nam nie spływa. Zapach również jest bardzo przyjemny .


Moje wrażenia:

Świetnie wygładza włosy 
nadaje uczucie nawilżenia
- sprawia że włosy staja się bardziej miękkie
- łatwiej się rozczesują
- po wysuszeniu widać wyraźny blask włosów.

Jak dla mnie warto wydać tych kilka zł bo efekty są świetne, a włosy wyraźnie zyskują.






23 komentarze:

  1. Jasne, że tak :)
    podładuję tylko baterię do aparatu i pokażę ile już mam :)

    nigdy nie miałam tej odżywki, ale kończy mi się moja obecna i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, bardzo fajne są po niej efekty :)

      Usuń
  2. mają extra produkty w niskich cenach :) Żałuję,że Isana nie ma kolorówki...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie może jeszcze coś będzie , wszystko przed nami :)

      Usuń
  3. miałam ją, i lubię do niej wracać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o a tej odżywki to nie znam :) no w sumie nawet nie poznam w najbliżym czasie, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna odżywka , musze zapisać sobie ją bo musze wykonczyć swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale szukam czegoś dobrego więc wypróbuję:)ma fajną cenę:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam szamponu ISANA i moje włosy zaczęły się przetłuszczać i kompletnie nie chciały się układać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam :D
    Ale nadal szukam idealnej dla mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam. Nie przepadam za Isaną. Jedynym produktem jaki lubię jest zmywacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och tak też uwielbiam te zmywacze :)

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam Isany z tej serii i nie widziałam jej w swoim Rossmanie :( Poszukac w innych nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tanie i dobre odżywki do włosów :) Na pewną tą kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Isane ale nie widziałam u mnie takiej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jakoś nie zwróciłam na nią uwagi w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak będę w Rossku to się za nią rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. powiem szczerze że spotkałam się pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jej i nawet nie słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze jeszcze jej nie widziałam :P Muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. spróbuje. to chyba nowość, bo wcześniej nie widziałam w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń