6 kwietnia 2013

Odżywka Avon Advance Techniques - daily shine

Dziś przychodzę do was z odżywką  Advance Techniques - daily shine z Avon`u.
Jest to odżywka bez spłukiwania, dodająca blasku, do każdego rodzaju włosów, o pojemności 250 ml, posiada bardzo intensywny zapach, typowy dla tej firmy, jeśli ktoś używał kosmetyków do włosów Avon , to wie o czym mówię. Zapach pomimo tej intensywności nie jest brzydki, ale mi osobiście się już znudził.

Odżywka ma za zadanie odżywić i nawilżyć włosy i to też robi, ale przy okazji obciąża włosy. Dlatego tez nie preferuję odżywek bez spłukiwania (chyba że są w postaci mgiełki) . 


Pomimo tego włosy są  lśniące i pełne blasku, sprawiają rażenie wyraźnie zdrowszych.
Po nałożeniu odżywki włosy schną dłużej niż zwykle a skoro już o tym mowa wspomnę o konsystencji - jest oleista, przez co źle aplikuje się ją na włosy. Przy dozowaniu wychodzi nam stanowczo zbyt duża ilość co może powodować straty, bo już raczej ponownie nie wprowadzimy kosmetyku do butelki tylko go spłuczemy.


Od producenta: 

Advance Techniques Daily Shine - formuła Multi-Shine dostarcza włosom porcję pro-witamin oraz substancji odżywczych, pomaga w utrzymaniu ich odpowiedniego poziomu nawilżenia, a wygładzając łuski włosa chroni jego wewnętrzną strukturę. Dzięki temu włosy stają się bardziej błyszczące, odżywione i zdrowsze.

A skoro już jesteśmy przy tematyce włosowej , to wspomnę o tym że dostałam od mojej Mamy prezent w postaci jedwabiu:
Nie wiem czy wam wiadomo że teraz w biedronce jest nań promocja.
A ty dowód:

Sądzę że cena warta uwagi .










16 komentarzy:

  1. tej jeszcze nie uzywalam ale mialam ta niebieska z olejkiem arganowym i tez byla bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam złe doświadczenia z odżywkami z Avonu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też nie widziałam w żadnej rewelacji

      Usuń
  3. Nie zaciekawiła mnie ta odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka i tak ciekawsza niż szampon

      Usuń
  4. Widziałam na ulotce, że jest promocja i mam w planach kupić sobie ten biosilk, jak jeszcze będzie :) ponoć fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już go używam od kilku lat i jestem zadowolona :)

      Usuń
    2. Włosomaniaczki unikają Biosilku jak ognia. Alkohol w składzie wysusza mimo, że nie widać tego na pierwszy rzut oka . Odradzam :| . Pozdrawiam. :) I.

      Usuń
  5. Zraziłam się ostatnio do tej serii do włosów z Avon, a ten jedwab za to bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TrolldorA: Biosilk ma świetne preparaty do włosów ):

    OdpowiedzUsuń
  7. tej odżywki jeszcze nie miałam, ale za to jedwab do włosów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta z Avonu chętnie wyprobuje,ale Biosilk mi nie służy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jestem w szoku że Ci nie służy

      Usuń
  9. Biosilk wysusza włosy mocno przy dłuższym stosowaniu... :(

    OdpowiedzUsuń