7 kwietnia 2013

Nominacje do...




Zasady:

-każdy nominowany umieszcza na blogu nagrodę (logo) Versatile Blogger Award-dziękuje nominującemu blogerowi u niego na blogu Mnie nominowała Ania-ujawniamy 7 faktów o sobie-nominujemy 15 blogów-informujemy o tym fakcie autorów danych blogów

FAKT 1
Stylistka paznokci - jak wiecie ukończyłam kurs stylizacji paznokci i z tym tez zawodem się obecnie utożsamiam

FAKT 2
Własny salon - takie właśnie nieskromne mam marzenie

FAKT 3 
Cukiernik - ten zawód również się wiąże ze mną bezpośrednio, chociaż torta w stylu angielskim nie zrobię 

FAKT 4
Kot - zawsze o nim marzyłam i zawsze go chciałam mieć , niestety póki co dochowałam się co najwyżej kota w głowie

FAKT 5
Blondynka - chociaż jestem brunetką , to utożsamiam się z blondynkami , z takim kolorem włosów się urodziłam i nie wiedzieć czemu wciąż myślę że mam blond włosy :)

FAKT 6
Rodzina - to dla mnie najważniejsza sprawa , marzy mi się żebym kiedyś miałam gromadkę dzieci 

FAKT 7 
Artystka - nieskromnie powiem że się nią czuję , ponieważ ciągle pisze jakieś wiersze , maluje jakieś kwiatki albo haftuję jakieś serwetki .



Zasady
Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200 ;) ja proponuję 100 .

Zostałam nominowana przez Ewę

A teraz odpowiem na jej pytania:




1.Do jakiej piosenki masz sentyment? 
Jest ich kilka ale pierwsza jaka przyszła mi na myśl to
 Ch.Aguilera i R. Martin – Nobody  wants to be lonely

2. Co zawsze poprawia Ci humor? 
Nie co a kto - mój siostrzeniec wystarczy że się do mnie uśmiechnie

3. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?

Najchętniej spędzam czas w blogosferze 

4. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?
Jeszcze raz Paryż

5. W co najchętniej się ubierasz?

Jeansy i marynarka

6. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?

Złośliwości i braku tolerancji

7. Co cenisz najbardziej w życiu?

Rodzinę i przyjaźń

8. Kto jest/był twoim idolem?

Britney Spears kiedyś teraz skłaniam się ku Honey

9. Ulubiony kolor?

Niebieski

10. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Tak

11. Na co w swojej codziennej pielęgnacji zwracasz największą uwagę?


Na twarz lubię gdy jest oczyszczona, dzięki temu makijaż lepiej wygląda.

Nominuję:


Moje pytania:

1. Najlepsza rada jaką dostałaś w życiu.
2. Twoje życiowe motto.
3. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk. Uzasadnij.
4. Gdzie chciałabyś odbyć swoją podróż marzeń.
5. Kim chciałaś być będąc dzieckiem?
6. Jaki serial/film najbardziej lubisz?
7. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś.
8. Jesteś typem chłopczycy czy 100 % kobietą
9. Co cię inspiruje?
10. Do jakiego zwierzęcia byś się porównała?
11. Z jaką firmą chciałabyś nawiązać współpracę?





11 komentarzy:

  1. ja uwielbiam koty i mam kotkę <3
    i też bardzo lubię ubierać jeansy i marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację :)
    Już z rana widziałam i nawet post już napisany :) jutro będzie na blogu jakby coś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za nominację, kochana!:) na pewno odpowiem i dam znać jak już napiszę notatkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ta gra jest nadal popularna, super jest się dowiedzieć czegoś o blogerkach, które się odwiedza ;) często się przez to czuję, ze wszyscy praktycznie mamy podobne marzenia cele, ot takie proste sprawy ;) to fajne uczucie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi;D We mnie też kryje się dusza artystki^^

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo sie ciesze ze odpowiedzialas na TAG!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za nominację :)

    koty świetne stworzenia, sama mam swojego... a raczej swoją, ale jest strasznie złośliwa i jeśli coś jej się nie spodoba to to okazuje, niestety w dosyć bolesny sposób:P
    za to moja przyjaciółka kilka dni temu sprawiła sobie 3ego kota, dokładniej mówiąc piękną małą rasową kotkę :)
    sama chyba nie mogłabym mieć tylu kotów, nie dałabym rady ich "ogarnąć":P

    OdpowiedzUsuń