3 kwietnia 2013

Moje ozdoby pazurkowe

Dziś będzie o moich zasobach w postaci ozdób. 
Przez te wszystkie lata troszkę się tego nazbierało.
Pierwsze zdjęcie przedstawia mój ulubiony złoty brokat.
Niestety nie udało mi się tak odzwierciedlić jak faktycznie pięknie wygląda w rzeczywistości.
Ten też jest wspaniały , taki malinowy róż.
a tu pazurki wykonane za pomocą tego brokatu.
























Jak widać jest tego całkiem sporo, ale to jeszcze nie wszystko.
Są jeszcze cyrkonie i koronki.

Naklejki

I jeszcze więcej ozdób.

To by było na tyle.






16 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja :) uwielbiam ozdóbki do pazurków

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no tak troszkę się tego uzbierało :)

      Usuń
  3. Sporo tego :0 ja mam tylko takie kółeczko z błyskotkami i pare zestawów naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bawię się tym,wolę brokatowe toppery,bo są łatwe w użyciu
    :) Ale masz fajną kolekcję,no nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tych ozdób bardziej do żelu używam niż na paznokcie naturalne, ale kto wie co mi strzeli do głowy, same widzicie że ciągle coś kombinuje :)

      Usuń
  5. Sporo tego aj mam 1 naklejki i jedne gwiazdki :)
    Kochana a jak zrobiłaś te kwiatki na pazurkach brokatowych? zdradzisz mi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że Ci zdradzę :) to po prostu farbka akrylowa, maluje się tak samo jak np na tych słoiczkach pomalowałam tylko że mniejszego pędzelka trzeba użyć. Podeślę Ci kilka stepów

      Usuń
  6. oj, masz tego trochę masz :D możesz szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolekcja :) Ja ograniczam się tylko do lakierów... póki co :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze ależ tego masz! :)
    Pokaźny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę się nazbierało :) głównie dzięki drogerii allepaznokcie bo oni dodają mnóstwo gratisów :)

      Usuń