26 kwietnia 2013

Moja kuchnia marzeń


Witajcie!

Dziś z dziedziny inspiracje - moja kuchnia marzeń.

Ostatnio będąc u mojej kuzynki natknęłam się na artykuł właśnie w tym temacie i czytając go , po prostu się zakochałam. Wymarzyłam sobie białą kuchnię.  Najlepiej by była w stylu skandynawskim , prowansalskim lub angielskim. Lubię połączenia nowych rzeczy ze starymi i pasjonuje mnie odnawianie starych mebli.

 Minimalizm zawsze do mnie przemawiał, choćby dlatego że łatwiej jest sprzątać.
 W kuchni przydałby się kącik jadalny, najlepiej żeby było przytulnie.


 Styl skandynawski to najlepsze podejście do kuchni, ma się wrażenie że jest w niej świeża morska bryza, a gdy wyjrzy się za okno zobaczy się ... morze .

 Najważniejsze by w kuchni znalazły się duże witryny na piękne porcelany i szkło. 
Nie wyobrażam sobie idealnej kuchni bez wyspy na środku.

 Wiklinowe koszyczki pięknie komponują się z bielą frontów szafek.
Drewniane blaty wcale tu nie przeszkadzają, dodają wnętrzu ciepła 

 W kuchni szybko leci czas, zwłaszcza podczas gotowania obiadów i pieczenia pysznych ciast, warto więc zaopatrzyć się w duży zegar .

Oczywiście gdy wspomniałam o moim marzeniu mojemu ukochanemu oczywiście usłyszałam nie, ale co tam od czego jest biała farba :)

 Białe puszeczki z ręcznie malowanymi kwiatami , czyż nie wyglądają romantycznie.
Nie wiem czy wy też tak macie, ale ja uwielbiam skorupy , gdzie nie pójdę zawsze zmacam jakieś kubki i talerze.


Ważny wybór w kuchni to zastawa, dobrze żeby się pięknie komponowała z kuchnią, na szczęście w przypadku bieli to wcale nie takie trudne.

 Kto nie lubi zapachu lawendy, przy okazji można odstraszyć mole z szafek.

 To jedno ze zdjęć z owego artykułu o którym już wspomniałam , czy was nie urzeka połączenie bieli z pastelami. 


Uwielbiam wiosnę i świeże kwiaty potrafią w łatwy sposób odświeżyć każde wnętrze.

I jak wam się podoba? Wy też już myślicie o zakupie białej farby? :)

8 komentarzy:

  1. Super :) Mi to się marzy biała sypialnia eh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj piękne kuchnie - mi straszliwie podobają się białe meble ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, to zdjęcie co ma pod spodem opis skandynawski styl jest super :>
    Dziękuję że mogłam nacieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podobają się białe kuchnie... a już w ogóle białe podłogi

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie jasne przestrzenie :)



    Zapraszam do wzięcia w moim rozdaniu. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh, mi też się taka marzy...;)

    OdpowiedzUsuń