18 kwietnia 2013

MIYO no 04 Ink

Witajcie dziewczyny !

Dziś przychodzę do was z lakierem MIYO , jest o nim głośno w blogosferze i powiem że byłam nastawiona na niego sceptycznie, bo sądziłam że są drogie, nie wiedzieć czemu, ale może zacznę od początku.


Poszłam kilka dni temu do Rossmana po zakup czarnego lakieru, bo ku mojemu zdziwieniu , nie było takiego koloru w moich zasobach. Na miejscu okazało się że jedyny czarny w przystępnej cenie to lakier z Wibo, więc postanowiłam sobie odpuścić i udałam są do położonej nieopodal drogerii z dźwięczna nazwą Kosmeteria i tam moim oczom ukazała się szafa MIYO .


Jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłam magiczną liczbę 4,99 zł przy buteleczkach lakieru, od razu chapnęłam i wrzuciłam do koszyka ale jeszcze zmacałam próbnik i obeszłam cała drogerię w poszukiwaniu tańszego. Oczywiście nic nie znalazłam więc pozostałam przy nim.

Taką małą ciekawostkę wam przedstawię bo owa marka to wytwór znanej nam od wielu lat marki Pierre Renee . Można poznać przez uderzające podobieństwo np cieni do powiek , które do złudzenia przypominają My Secret które można nabyć w Naturach , oczywiście to też wytwór tejże firmy.



Z racji tego że to własnie Pierre Renee wyprodukował MIYO mam mieszane uczucie.

Ale lakier rozprowadza się pięknie. Jest średnio gęsty, przy czym już pierwsza warstwa zapewnia całkiem niezłe krycie.

Mimo to postanowiłam pokryć pazurki drugą warstwą. Efekt końcowy zadowalający, pazury pięknie się błyszczą i o to chodzi.

Nie wiem czy zauważyłyście , ale postanowiłam dodać do mojego blogrolla ( z lewej strony  na dole) wszystkie blogi które obserwuję, mam dość tych ciągłych problemów jakie ostatnio zaistniały (bloglovin itd.) tutaj mam wszystko w jednym miejscu i na bieżąco widzę czy któraś z was napisała coś nowego :)

Tak wyglądają pazury po jednym dniu:

Na razie jeszcze nic nie odprysnęło :)



16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się błyszczy ;)
    Rzadko da się uzyskać taki efekt bez top coat'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladny odcien,ale ja juz stawiam na jasniejsze,pastelowe lakiery ;)milego dnia Kochana
    u mnie juz wkrotce rozdanie,wiec juz wstepnie zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie, ja teraz też wolę jaśniejsze ale wspomniałam o nim bo to moja nowość :)

      Usuń
  3. Piękny!:)
    A z tym blogrollem to ciekawy pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mam wszystko w jednym miejscu, ze też wcześniej na to nie wpadłam :)

      Usuń
  4. ale świetny i jak się błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nominowałam Cię do tagu szczegóły u mnie w poście - http://me-and-my-passions.blogspot.com/2013/04/zalege-tagi.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię serdecznie na wiosenne, słodko-czekoladowe rozdanie, organizowane przez:
    www.LifeWithTwoFaces.blogspot.com :) Do wygrania dwa zestawy: kosmetyki Balea i P2. (wiadomość publikowana w celach reklamowych, mająca na celu wypromowanie akcji, w przypadku naruszeniu regulaminu Twojej strony bardzo przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor! Uwielbiam ciemne i błyszczące pazury!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor .
    ZAPRASZAM
    http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!! Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- atrakcyjne nagrody

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się ostatnio poodobają czarne matowe :)

    OdpowiedzUsuń