29 kwietnia 2013

Metamorfoza pazurków

Cześć Dziewczyny :)

A w zasadzie dobry wieczór . Dziś przedstawię wam moją pracę którą wykonałam na mojej kuzynce, a mianowicie - metamorfoza.

Tak wyglądały jej pazurki po skończonym zabiegu:


a tak przed:


Taki pościk na szybko żeby wam zbyt dużo czasu nie zajmować.

Jeszcze tylko słówko cóż tutaj wykonałam, a więc pazurki zostały przedłużone żelem na formie , a następnie potraktowane pastelowo różowym lakierem hybrydowym. 
Efekt jak na załączonym obrazku. 
Jak wam się podoba?

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny efekt. Widać różnicę;) Śliczny kolorek lakieru;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale różnica ! bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru cudo ;-) metamorfoza również :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale efekt świetny! :) więcej takich metamorfoz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę takie! :D kolor i kształt ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A znasz jakiś sposób na rozdwajające się paznokcie??
    Bo już mnie to dobija.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam , sama mam z tym problem , ale myślę żeby wypróbować regenerum

      Usuń
    2. szkodaa.. :( słyszałam, że dobra jest odżywka do paznokci Eveline 8w1

      Usuń
    3. nie wypowiem się bo nie próbowałam

      Usuń
    4. Kupiłam dzisiaj :) jak wypróbuję to opiszę efekty, ale trochę to potrwa :)

      Usuń
    5. ok , czekam na wieści :)

      Usuń
  7. No świetna robota :D super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Przydałabyś mi się :D

    OdpowiedzUsuń