15 kwietnia 2013

Katalog polskich blogów + wzmianka o Wrocławskich targach - kto się wybiera?

Witajcie  dziewczyny dziś chciałam wam wspomnieć o tym że zgłosiłam się do katalogu polskich blogów

Mam nadzieję że to pomoże mi usprawnić pozyskiwanie nowych czytelników, bo nic bardziej mnie nie cieszy jak ruch na blogu i wasze zainteresowanie tym co piszę.
.............................................................................................................................................................
Kolejny temat to Wrocławskie targi które mają się odbyć w najbliższy weekend i tu moje pytanie która z was się wybiera?
Ja się jeszcze zastanawiam ale jestem na 90 % pewna że się tam  znajdę, chociaż jednego dnia.


a tu lista wystawców 


Bilet normalny kosztuje 15 zł , a ulgowy 10 zł

Oczywiście odbędą się również wykłady cennik tutaj >>>
Program targów jest również obiecujący , chociaż raczej wątpię bym dała radę tyle czasu tam spędzić, pewnie udam się na rundkę po stoiskach i małe zakupy , ale gdyby ktoś był zainteresowany program znajduje się tutaj
Oczywiście w programie przewidziane są konkursy, bezpłatne zabiegi, pielęgnacja dłoni, makijaż dzienny, analiza kolorystyczna, diagnozowanie skóry i doradztwo kosmetyczne.

Dodatkowe atrakcje dla profesjonalistów i odwiedzających:
  • pokazy kosmetyczne i fryzjerskie

  • rewolucyjny sposób na skrócenie czasu pracy w gabinecie stylizacji paznokci
  • metamorfozy akademii wizażystki "Maestro"
  • najnowsze trendy w stylizacji paznokci
  • zumba fitness
  • targi to również możliwość nabycia ekskluzywnych kosmetyków w promocyjnych cenach.


Notka powstała na podstawie strony targów, na której znajdziecie również więcej szczegółów na ich temat:

To co która z Was się wybiera?

7 komentarzy:

  1. na pewno w padnę na tą listę .;}
    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo prosze fjane propozycje macie we Wroclawiu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że te targi są teraz a nie w czerwcu jak byłabym w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tak na 90% też wybieram :) Tylko jak na razie nie mam z kim iść :/ na FB tych targów można wygrać bilety :) trzeba zamieścić zdjęcie bilbordu promującego wydarzenie :) Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam kiedy tego zrobić :)

      A co do "iścia" na targi to mam ten sam problem czyli brak towarzystwa

      Usuń