19 kwietnia 2013

Jajo Ebelin + wyniki rozdania

Dziś przychodzę z informacją że otrzymałam paczuszkę od Anuszki , u której to kilka dni temu wygrałam rozdanie :) Gdy się tylko o tym dowiedziałam skakałam pod sam sufit . Mi niewiele trzeba do szczęścia ale nie ukrywam że zbierałam się z zamiarem kupna jaja - teraz już nie muszę :)

No to przechodzę do prezentacji:



A tak wygląda suche jajo:



A teraz zobaczcie jak pracuje na twarzy:
Tutaj podkład nałożony suchym jajem.
Tutaj wklepane opuszkami palców.
A tu już paluszki poprawione mokrym jajem.
I druga strona poprawiona mokrym jajem.

Jajo pochłania spore ilości podkładu, z pudrem jeszcze sobie nie radze, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa że je mam. Dlatego też bardzo dziękuję Ani za możliwość wypróbowania :) 

A nie wiem czy zauważyłyście ale zmieniła się jakość zdjęć , bo siostra dała mi w "depozyt" swój profesjonalny aparat. 
Przez to że wcześniej robiłam słabej jakości zdjęcia straciłam dużo możliwości do testowania produktów , za co byłam zła sama na siebie. 

A teraz wyczekiwane przez wszystkich wyniki rozdania. Zwycięzcą jest: 

Gratulacje 






10 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem przekonana do tego jajka, a zwłaszcza jak zobaczyłam jego cenę

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie nie kusza te gabeczki,wole kupic pedzel ;)
    milego weekend
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie wreszcie sprawić takie jajeczko;)
    Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez go lubie;) i jest chyba najtansze na rynku (2,45e) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wygranej i zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)
    Ja jakoś nie jestem przekonana do tego jaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Jee,zazdroszczę Ci tego, że masz to jajo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki! może mi się uda następnym razem :) zapraszam na mojego początkującego bloga http://copacabanaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń