23 kwietnia 2013

Cytryna na przebarwione paznokcie




Cześć Dziewczyny !
Jak wiecie jestem maniaczką lakierowania paznokci , ale chyba nigdy nie wspominałam o tym że jestem leniwa i że przed nałożeniem (zwłaszcza ciemnego ) lakieru nie nakładam żadnych podkładów co skutkuje tym że moje paznokcie często się przebarwiają.

Paznokcie i opuszki przed wybielaniem :






Używamy pasterka lub "dupki" z cytryny


Paznokcie i opuszki po wybielaniu :





Po raz pierwszy pokazuję wam moje gołe pazurki , mam nadzieję że się nie przestraszyłyście :)

Cytryna nie jedno ma imię , w połączeniu z rumiankiem można stosować na twarz co ma na celu usunięcie przebarwień po trądziku.
Zamocz wacik w roztworze z rumianku i cytryny i przemywaj przebarwienia dwa razy dziennie. Rumianek i cytryna są naturalnymi wybielaczami, które rozjaśnią ciemne plamy po trądziku. Pomiędzy aplikacjami przechowuj roztwór w lodówce. Po trzech tygodniach zrób świeży roztwór.

Mam nadzieję że temat się komuś przyda, bo nie zawsze ma się w domku preparaty do wybielania pazurków a cytryna jest prawie w każdym domu :)

Miłego wieczoru




16 komentarzy:

  1. ja muszę skorzystać bo tak jak Ty nie używam podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram sie unikać takich przebarwień dlatego zawsze używam podkładu pod lakiery, które mają intensywną barwę, ale gdybym się kiedyś zapomniała na pewno skorzystam z rady :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o bardzo pomocna notka na razie nie mam tego problemu ale na pewno skorzystam w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kiedyś stosowałam :) pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sposób nigdy nie próbowałam ale spróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dziękuje za podpowiedz,nie pomyślałabym,ze cytryna ...:) Super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak cytryna potrafi zdziałać cuda :)

      Usuń
  7. też mi się nie chce podkładu pod lakier używać :D ale teraz już wiem co robić z pazurkami jak zmyje z nich niebieski lakier :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie , niebieski to najgorsze "dziadostwo" czarne tak nie przebarwiają nawet

      Usuń
  8. Ja też jestem pod tym względem leniwa, więc sposób bardzo się przyda^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! Great blog, so I'm a New follower on GFC =)

    OdpowiedzUsuń
  10. A sama cytryna nie może być do wybielania?? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tzn. do wybielania twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem zawsze można spróbować, mysle że nie zaszkodzi :)

      Usuń