11 kwietnia 2013

Bratki


Dziś kolejne zdobienie zdobienie z cyklu "Paznokciowy Team"


Oczywiście zdjęcie u góry to wzór.
A to już moja praca:




Troszkę się namęczyłam , ale zadowolona nie jestem , mogło pójść lepiej.





Jak wam się podoba?

Dziewczyny mam jeszcze sprawę organizacyjną.
Ostatnio dużo się mówi o skrypcie cookie ja jestem jakaś niekumata, bo nie dałam rady zrobić tego tak jak zrobiła to np Jamapi. Więc szukałam i szukałam i w końcu znalazłam, z resztą chyba widzicie że u góry wyświetla się taki czarny paseczek. 

Gdyby któraś z was chciała to zainstalować a miałaby problem to polecam tą stronę skryptcookies.pl .


14 komentarzy:

  1. Piekne bratki, i paznokcie też oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podobaaa... :>
    Bratki są śliczne :))
    sama je malowałaś?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama, nie widać jakie brzydkie ;)

      Usuń
    2. nie widać bo mi się akurat spodobały :D

      Usuń
  3. jak dla mnie efekt śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszły :)
    Mi wyszły za małe - dodam je jak wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jakbyś chciała taki cookies jak u Jamapi to napisz do mnie e-mail a ja podeslę Ci prostą instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! gdyby nie czerwona kropka a żółta byłyby identyczne! :-)

    no, są piękne! ale mi by było szkoda wydawać na nie pieniędzy mimo wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cuda! przepięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń