25 kwietnia 2013

AVON - nailwear pro - sunshine

Cześć Dziewczyny!

Jak już wcześniej zapowiedziałam miała być recenzja lakieru do paznokci AVON i jest :)

Cóż mogę wam o nim powiedzieć oprócz tego że jest żółciutki.

Pojemność - 12 ml
cena - około 25 zł
krycie - słabe (potrzeba trzech warstw aby efekt był zadowalający)
konsystencja - bardzo płynna ( co utrudniać może malowanie początkowym lakieromaniaczkom )
trwałość - idealna ( nie odpryskuje , trzyma się przez kilka dni)
Oprócz tego jest bardzo połyskujący , a w buteleczce ma kuleczkę która ułatwia mieszanie lakieru, co jest pomocne , bo lakier gdy dłużej postoi robi się jakby dwufazowy. 


Ma niestety też wadę . Podczas malowania wyraźnie widać maleńkie grudki , ale po nałożeniu trzech warstw , są zupełnie nie do wykrycia.

Teraz troszkę zdjęć dla uciechy oczu tym pięknym kolorem .







I jak wam się podoba? Bo mi bardzo.
Moim zdaniem nada się idealnie zarówno na wiosnę jak i na lato, a w zasadzie dla takiej wariatki jak ja to pasuje na każdą porę roku :)






19 komentarzy:

  1. Piękny kolor! Jak najbardziej na wiosnę i lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię żółci na swoich paznokciach,nie potrafię wytłumaczyć czemu :) Natomiast na twoich prezentuje się fenomenalnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Chyba będzie mój w kolejnym zamówieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA ostatnio malowałam takim żółtym ale mi nie przypadł do gustu, chociaż u Ciebie ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor ;]ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę, że lakier trzyma się kilka dni, miałam taki sam, w kilku wariantach kolorystycznych i 3-4dni to max ile wytrzymywał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest właśnie kilka dni ( 3 to standard) a po za tym trwałość lakieru również zależy od płytki paznokcia

      Usuń
  7. To trafił Ci się szczęśliwy lakier ;-) ja nigdy nie miałam szczęścia na lakiery od avonu

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taki kanarkowy kolorek na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  9. ten żółty jakoś mi się nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest!:) Szczerze mówiąc nie spodziewałam się dobrego krycia po takim kolorze;) Więc 3 warstwy bym mogła przecierpieć;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rekompensuje to fakt że w miarę szybko schnie

      Usuń
  11. love it! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny kolor! ale 3 wrastwy to juz za duzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek;) Śliczne masz paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń