22 kwietnia 2013

Łączka na paznokciach - Projekt trendy 2013 - pierwszy tydzień

Witajcie Dziewczyny!

Coś ostatnio jestem zakręcona i spóźniona , bo wszelkie projekty robię na ostatnią chwilę. 
Dobrze że w tym przypadku miałam dwa tygodnie bo bym się chyba nie wyrobiła :)

A o to co zmalowałam :

Praca zrobiona do "Projekt Trendy 2013" który jest zorganizowany przez właścicielkę tego bloga.

Jak widać na załączonym obrazku pierwszy tydzień to temat "Kwiaty" więc myślę że udało mi się zmieścić w temacie :)





Chciałam wam jeszcze wspomnieć że niedawno otrzymałam od mojej kochanej kuzynki lakier AVON który swoją drogą już wypróbowałam i miały być foty, ale przez moją opieszałość i brak cierpliwości manicure został zniszczony, więc nie udało mi się go uwiecznić , ale nic straconego :)

Póki co mała zapowiedź :

Jak widzicie lakier jest żółciutki i takiego właśnie szukałam kolorku, a  tu przyszedł do mnie sam, ale o tym w kolejnej notce. 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)




28 komentarzy:

  1. Świetna ta łączka :) Żółty lakier super, ale jakoś nigdy nie mogę się przekonać do takiego kolorku na moich paznokciach ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak żywe kolory trzeba lubić i trzeba się do nich przekonać :)

      Usuń
  2. super wzorek ;) taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej cuuudowne manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne kochana Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym kształcie paznokcia łączka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to mam jakiś 'wyjątkowy" kształt paznokcia? :)

      Usuń
  7. Piekne paznokcie!
    Obserwuję i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdobienie! Twoja precyzja rozwala mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka precyzja? coś tam namazałam :D

      Usuń
    2. haha uwierz mi że każda chciałaby tak "mazać" jak Ty :)

      Usuń
    3. ja uważam że jest wiele dziewczyn które "marzą" o niebo lepiej ode mnie :D

      Usuń
  9. Świetne zdobienie;) Bardzo pomysłowe;) Czekam na ten piękny żółciutki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo efektowne! Trawka wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniee,, szkoda że nie mam czasu zrobić czegoś takiego :(
    Byłoby całkiem fajnie mieć takie paznokcie wiosenne :>

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny wzorek - slodki wrecz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wzorek ZAPRASZAM
    http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wzorek. Nietypowe kolory jak na kwiatowy mani, ale bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna łączka :) aż się już chce taką na żywo zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju zazdroszczę kreatywności i cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń