3 marca 2013

Wszyscy mają mam i ja


Tak niestety, słabość do lakierów jest większa niż sądziłam, miałam kupić tylko jeden a kupiłam trzy, no cała ja.
Ten zielony jest ładny ale te błyszczące drobinki do mnie nie przemawiają .

Niebieski jest najładniejszy, miałam szczęście bo był już ostatni.

A to był kolor który miałam NA PEWNO kupić, no i kupiłam - oczywiście nie żałuję :)

A tak wyglądają moje pomalowane pazurki.


I wszystkie trzy lakiery w komplecie :)

Polecam wam , bo naprawdę warto, super jakość , długo się trzymają i świetnie kryją :)

A tak wyglądało moje sobotnie popołudnie - z kubkiem mleka :)





16 komentarzy:

  1. miętuskowy i różowy jest świetny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kolor jasny rózowy - jestem z niego więcej niz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są wszystkie 3 :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy dla mnie jeszcze coś zostało w Rossmannie, w tym tygodniu muszę się wybrać i zakupić jakieś lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie , bo schodzą jak świeże bułeczki

      Usuń
  5. Wszystkie mi się podobają:) Ja tez lubię kupować lakiery:) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można kupić te lakiery? chyba mam jakieś zaległości :P
    a są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolory :O
    Przy takich smakołykach,mogłabym spędzić z Tobą popołudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja mam! :) na razie tylko 3 kolory, ale chcę więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie te trzy lakiery są na mojej liście. Jutro jadę na poszukiwania :P

    OdpowiedzUsuń