14 marca 2013

Synergen do skóry wrażliwej


Dziś będzie o znanej marce z Rossmanna - Synergen.
Jest to seria do skóry wrażliwej, jednak moim zdaniem pozostawia wiele do życzenia.
Osobom które mają skórę własnie wrażliwą zalecałabym ostrożne podchodzenie do sprawy, żeby nie wyrządzić szkód swojej skórze.

nowekosmetyki.pl

Ja dziś przybliżę wam temat żelu z tejże serii.


 Co do tego produktu nie mam większych zastrzeżeń, kosmetyk bardzo ładnie pachnie ,
 jest klarowno-różowy ,


 dobrze zmywa makijaż i brud , jak również świetnie oczyszcza jedyna wada  to to że skóra po użyciu tego żelu robi się bardzo napięta, co mnie się osobiście nie podoba. Co do ceny to tez nie jest źle około 8 zł.


Teraz będzie o peelingu o którym już wspominałam tutaj.

Tak jak już wspomniałam kosmetyk może wyrządzić więcej szkód niż pożytku, jego złuszczające drobinki są bardzo ostre co poważnie podrażnia skórę.
Ostrożnie więc bym podchodziła do tego tematu, co nie zmienia faktu że kosmetyk porządnie oczyszcza skórę ze zrogowaciałego naskórka .
Ja jednak osobiście nie pokoszę się o ponowny zakup.

A wy miałyście już do czynienia z tą seria?




13 komentarzy:

  1. Ten peeling jest bardzo fajny, jeśli ktoś lubi mocne złuszczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tych kosmetykow;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie chciałam sobie kupić ten peeling, bo ponoć fajny z niego zdzierak :)
    i spróbuje, ale będe pamiętać o delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zdzierak to dobre określenie :)

      Usuń
  4. mnie po pewnym czasie ten peeling uczulił, a bardzo go lubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kto by pomyślał ;) a tak serio to takie mamy teraz kosmetyki do skóry wrażliwej

      Usuń
  5. Witamy :) Tak, używałyśmy peeling i jest świetny :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że jest ktoś komu to pasuje , bo produkcja nie idzie na marne :)

      Usuń
  6. Nice blog!
    Do you like to follow each other?
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  7. mam mieszane odczucia do tych kosmetyków.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń