13 marca 2013

Sówki i...


Dziś ciąg dalszy paznokciowej akcji .

Na tym się wzorowałyśmy.

A tu już mój wariant:

Te moje sowy jakby bardziej ślepe :D


A teraz niespodzianka dla mojej K. 
To specjalnie dla Ciebie :)


Uczyłam moją koleżankę jak pleść dobieranego, powiem wam że robiła to pierwszy raz ale moim zdaniem szło jej lepiej niż mi :)

I co jesteś zaskoczona?

A wam dziewczyny szykuję niespodziankę , jako że niedługo mój blog obchodzi swoja rocznicę, ta data to 19 marca. 
Jeszcze troszkę statystyk, na chwilę obecną :
- liczba obserwatorów 90
- liczba postów 130 
- opublikowane komentarze 815
- łączna liczba wyświetleń 10 110
- wasz ulubiony post "pin up girl" (ilość wyświetleń 1083)
- najaktywniejsza komentatorka - Plotkara 45 komentarzy

i to by było dziś na tyle , a no i mamy nowego Papieża :)
Pozdrawiam Was i dziękuje że ze mną jesteście .



15 komentarzy:

  1. jakie słodkie sówki. Mogę odgapić ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, śmiało :) jeśli chcesz to możesz przyłączyć się do naszej zabawy , szczegóły w zakładce "paznokcie"

      Usuń
  2. witam paznokciową koleżankę :-) ja sówkami zajmę się dopiero jutro :D Tobie wyszły genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , chociaż sama mam co do tego wątpliwości :)

      Usuń
  3. urocze sówki :)
    bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdobienie :-) a dobieranego warkocza lubię ale takiego na boku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne sówki, wspaniałe maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorek robi wrażenia...mogę ukraść od ciebie pomysły na wiosenne wzorki na paznokciach? Dziękuje za obserwowanie, również się do ciebie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń