15 marca 2013

Must have

Dziś oprócz piątkowego zestawu będzie lista rzeczy które muszę sobie sprawić do mojej szafy.

Jak widać wyżej mamy:
- legginsy (koniecznie takie błyszczące)
- biała klasyczna koszula (no jak to możliwe że jeszcze jej nie mam)
- żakiecik 
- kurtka z eko skóry
- kardigan

A ponadto:
areyoufashion.com

- zwiewna koszula 
cogdziezaile.pl

trendsetterka.com

- duża kopertówka

we-dwoje.pl

- żółta sukienka

prochowiec.pl

- beżowy trencz 
- skórzany pasek z dużą klamrą.

A teraz zestaw na dziś:

Co wy na to?



17 komentarzy:

  1. Oj też by mi się to wszystko przydało w mojej szafie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też planuję kupić ramoneskę :) ale najbardziej podoba mi się żółta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cudowności to będą jak sie znajdą w mojej szafie

      Usuń
  5. duża kopertówka to coś co sobie sprawię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great inspiration!!
    Now I'm following you back!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula tego typu co ta niebieska też jest na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na swojej liście mam sukienkę taką samą jak ta żółta ;)

    Nominowałam Cię do Tagu jeśli masz ochotę zapraszam do zabawy http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/2013/03/tag-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj ;)
    zaprosiłam Cię do nowej akcji Malinowego Klubu ;)
    http://testykosmetyczne.blogspot.com/2013/03/akcje-maliny-rewitalizacja-doni-i-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, ruszyło głosowanie na baner naszego klubu więc mozna już głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi przypadł do gustu "zestaw na dziś", szczególnie buty i torebka :)

    OdpowiedzUsuń