2 marca 2013

Jak pachnie Modnania


Dziś będzie dłuuugo :) bo przygotowałam wam obszerny temat.

  1. Być może... - Londyn i Jamaica

Jak wam zapewne wiadomo czasy tych "perfumek" już minęły jakiś czas temu, ale ja mam dla nich szczególny sentyment , może dlatego że to były moje pierwsze zapachy w życiu.
Nie wiedzieć czemu zdobyły złą sławę, może ze względu na opakowanie, albo że się szybko ulatniają, 
a może dlatego że się źle kojarzą.
Pamiętam ze "Paryż" pachniał mi zbyt "męsko" i go komuś oddałam. 
Wytwórcą jest Miraculum.  

Tak wyglądają pudełeczka:
czasy-prl.com


Jamaica
słodki zapach, świeży , kwiatowy, jak najbardziej mi odpowiada bo nie jest aż tak bardzo duszący  wyczuwam w nim mocne akcenty kwiatowe trudno mi powiedzieć co to ale pachną dość ekskluzywnie aż sama się dziwie ze do tej pory ich nie używałam (leżą w mojej szafie chyba od podstawówki) pamiętam że kupiłam je za kilka zł w takiej małej drogeryjce w moim mieście chyba się przejdę tam i sprawdzę czy jeszcze je mają :)

Londyn
sama słodycz, pachnie cukierkowo wręcz wystarczyła kropelka a unosi się wprost do mojego nosa jeśli tak pachniały czasy prl-u to ja chce do nich wrócić :)

Według producenta we flakoniku można znaleźć zapach bergamotki, głogu  hiacyntu, mimozy, róży, fiołku, konwalii, heliotropu, ambry, drzewa cedrowego i sandałowego.

Buteleczki są zgrabne moim zdaniem, jedyny minus to że nie maja atomizera, a tak po za tym to nie mam się czego przyczepić.

Moja ocena: 5/5
Cena: 5 zł

2. Gabrielle - chat d'or


Wanilia, jaśmin, bergamotka, ylang–ylang, mimoza...

Bardzo przyjemny zapach, choć trudny do sklasyfikowania, subtelny ale korzenny, niezwykle trwały  długo pozostaje na ciele i na ubraniach. Pobudza zmysły, jest seksowny i wyrafinowany, mydlany - przez co masz wrażenie jakbyś przed chwila wyszła z kąpieli. Moim zdaniem nadaje się na wieczorne wyjścia.

horstsc.pl

Moja ocena: 4/5


3. FM - 97 by Federico Mahora
Jest to podróbka "Gucci - Rush 2" . Bardzo przyjemny zapach szalony i ekstrawagancki zapach. Mobilizuje do działania i dostarcza pozytywnej energii. Tworzą go nuty zapachowe narcyza, konwalii, frezji, gardenii oraz mchu dębowego. 



perfumy.fm

Moja ocena: 5/5
Cena: 20 zł


4. Playboy - Play it spicy...
Perfumkę tą dostałam w prezencie, była w zestawie z kosmetyczką (torebką jak kto woli) .
Jak dla mnie za słodka.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwone jagody, owoc granatu, koktajl Bellini,
nuta serca: lilia, heliotrop, kwiat pasji,
nuta głębi: ambra, drzewo sandałowe, wanilia


allegro.pl

Moja ocena: 3/5
Cena: 45 zł

5. Avon - Simply Because 
Kategoria: piżmowo - orientalna. Kolejny za słodki dla mnie zapach, ale był w promocji więc się pokusiłam.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: liczi, bergamotka, czerwone jabłko
nuta serca: różowa peonia, jaśmin, kwiat wiśni
nuta bazy: piżmo, wanilia, białe drewno

okazje.info.pl

Moja ocena: 3/5
Cena : 19,99 zł

6. Avon - Flower by  Cynthia Rowley 


Jak dla mnie za słodki, coś a` la świtezianka podoba mi się dopiero po dłuższym czasie, np. gdy prysnę 
jakąś bluzkę to po 2 dniach ten zapach mi odpowiada ale nie na świeżo.



Kategoria: kwiatowo -orientalna.
Nuty zapachowe: lilia, nuty korzenne, frezja, drewno kaszmirowe, wanilia, piżmo, drewno sandałowe.
okazje.info.pl
Moja ocena: 4/5
Cena:  99 zł

7. Avon - Passion Dance


To zdecydowanie mój najbardziej ulubiony zapach. Miałam jego już chyba z 3 buteleczki jak nie więcej, więc trochę mi się znudziła, ale fajne jest to że jest bardzo trwała. 
Dziewczyny informacja bardzo ważna - kiedy jej używałam kilku facetów powiedziało mi ze ładnie pachnę , urosłam o kilka centymetrów :) 

Kategoria: kwiatowo-chyprowa.
Nuty zapachowe: grejpfrut, papaja, lilia wodna, jaśmin, czarny narcyz, czarna róża, ambra, mech, paczula.


Moja ocena: 5/5
Cena: 29,99 zł
8. Avon - Jet Femme
To kolejny zapach który przypadł mi do gustu, ale jest raczej mało trwały.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: guawa, biały pieprz, grejpfrut, arbuz
nuta serca: jaśmin, hibiskus
nuta bazy: irys, ambra, drewno tekowe, piżmo

iperfumy.pl

Moja ocena:  5/5
Cena: 50 zł
9. Avon -  Infinite Moment 
Kolejny ładny zapach , ale też mało trwały. 
Kupiłam go razem z naszyjnikiem:
szafa.pl

Kategoria: kwiatowo - orientalna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: Kir Royale, liście malin, fiołek
nuta serca: orchidea, jaśmin, drzewo hinoki
nuta bazy: paczula, tonkowiec, wanilia

ebay.com

Moja ocena: 5/5
Cena: 60 zł
10. Avon - Little Black Dress

Zdecydowanie mój ulubiony zapach. Ekskluzywny i kobiecy

Nuty zapachowe: 
nuta głowy: afrykański imbir, kolendra, cyklamen 
nuta serca: różowa peonia, gardenia, ylang-ylang, kwiat księżycowy 
nuta bazy: drzewo mleczne, japońska śliwka, piżmo. 

Ta woda toaletowa miała kiedyś nieco inne opakowanie.
cozimworthit.wordpress.com 
a teraz:
okazje.info.pl
Moja ocena: 5/5
Cena:  60 zł
11.  Avon - Little White Dress
Zmysłowy zapach, ale dla mnie za delikatny.


Kategoria: orientalno - kwiatowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: frezja, bergamotka, mandarynka
nuta serca: gardenia, peonia, kwiat dmuchawca
nuta bazy: białe piżmo, aromaty drzewne

perfumy.pasaz-handlowy.com

Moja ocena 5/5
Cena: 60 zł

I to by było na tyle, jak widzicie wody toaletowe Avon zawładnęły moja kosmetyczką :)






18 komentarzy:

  1. żadnego z nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam te perfumki by moze w dwoch wersjach i z avonu tez kilka perfum mialam,ale moje ukochane to jo malone angielska gruszka i frezja
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem największą zwolenniczką perfum z playboy'a :) nie wiem dlaczego ale kupuję od razu każdy nowy zapach który się tylko pojawi ;)
    p.s. zapraszam na konkurs - do zdobycia bon na buty :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/2013/02/wygraj-bon-pieniezny-na-zakupy-wwwmergpl.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie nie przemawiają, są za słodkie i cena w sumie też nie powala

      Usuń
  4. Jet Femme z avonu pachnie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę większość zapachów z firmy Avon :) Nie wszystkie produkty z Avonu są godne polecenia, ale perfumy zdecydowanie tak. Są niedrogie, utrzymują się na skórze i mają ciekawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora kolekcja;) Niestety, żadnego zapachu nie znam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę się tego uzbierało :)

      Usuń
  7. Ładna kolekcja :)
    Miałam parę z tych zapachów :)
    Jak na razie moimi ulubieńcami są pachnidła firmy FM:)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie witamy w naszym gronie :)
    i bardzo się cieszymy, że zechciałaś do nas dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak i Kasia witam Cię w naszym gronie razem z innymi uczestniczkami :)
    I od razu dodaje adres Twojego bloga do zakładki paznokciowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło , postaram się niebawem coś sknocić, mam nadzieje że mój komp nie zastrajkuje bo ostatnio dzieje się z nim coś niepokojącego :(

      Usuń
  10. Little Black Dress jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj chyba nie wpisuje się w męskie gusta, bo numer 7 mi kompletnie nie odpowiada :-)
    choć mam nieco podobną, taką przydymioną wersję właśnie od Beyonce, i też usłyszałam od znajomego że ładnie pachnę :-) hihi

    OdpowiedzUsuń