11 marca 2013

Dzień kobiet i paczuszka


Troszkę spóźniony post, ale jak to zwykle w weekend u mnie sporo się dzieje, imieniny Taty, spotkanie z moim P. i wiele innych przyjemnych sytuacji, a skoro już o tym mowa. Dziś poszłam do skrzynki z nadzieją że coś w niej zastanę i jaka była moja radość kiedy się okazało że coś faktycznie w niej jest :) a mianowicie próbeczki materiałów.


jest to 10 sztuk próbek które sama sobie wybrałam , jakość jest bardzo wysoka ale rozmiary są niewielkie więc na pewno zasłony z nich nie uszyję ale jakiś obrusik to jak najbardziej :)
 Mniej więcej tak owy obrusik będzie wyglądał, jak skończę (a pewnie to potrwa) nie omieszkam wam zaprezentować :)
Oczywiście każdy skrawek materiału jest opatrzony taka naklejką , która informuje nas o składzie (większość to 80% bawełna a 20 % poliester) , jest również informacja o tym jak prać i prasować dany materiał. 

Teraz coś o dniu kobiet, nie przeżyłam tego dnia jakoś wyjątkowo, ale moim mężczyźni o mnie nie zapomnieli (Tato i chłopak) i dostałam piękne kwiaty :)
 Bukiet tulipanów i róża.

Tulipanki są od mojego ukochanego P. :)


a róża od Taty.


jak widzicie mam zamiłowanie do makrofotografii :)

Próbki materiałów można zamówić na stronie www.dekoria.pl







9 komentarzy:

  1. piękne kwiaty :)
    Kochana co do naszej zabawy nazwa jest już wybrana jesteśmy paznokciowym teamem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za informacje :)

      Usuń
    2. widziałam widziałam i odpisałam Ci :)

      Usuń
  2. zatagowalam Cie w poscie Liebster Blog Award,milo mi bedzie jesli wezmiesz udzial w tej zabawie :) i tez przeczytasz moje odpowiedzi na pytania x

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie urocze tulipany.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wiosenne tuipany . Czekam na obrusik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrusik się szyje , już wszystko połączone, może jutro wybiorę się do pasmanterii po jakąś koronkę i będzie finisz :)

      Usuń