19 lutego 2013

Zlepek ...

... czyli kilka tematów w jednym poście.

Zacznę od pazurków które ostatnio wykonałam na rączkach mojej znajomej:


Jak wydać pazurki przesłodkie z elementem glamour. Większość pazurków pokryte różowym żelem , serdeczny cały w złocie z cyrkoniami w kącikach. Kciuki których niestety nie udało mi się uwiecznić są pół na pół a na granicy rządek cyrkonii. 

Teraz zakupki , skromne ale zawsze coś :)


No więc to co mi najbardziej do życia potrzebne:
- waciki
- zmywacz (mój ulubiony) ISANA
- lakier do paznokci w pięknym czerwonym kolorze LOVELY

I oczywiście przybliżę wam temat owego lakieru:

Jest lakier LOVELY  z serii Moulin Rouge nr 4
Udało mi się trafić na promocje -30 % która obecnie trwa w Rossmanie.
A teraz pazurki:



Nie wiem jak was ale mnie efekt powala , takiego koloru właśnie szukałam. Kiedyś miałam podobny z Astora ale już mi się skończył.








15 komentarzy:

  1. W jakiej cenie zakupiłaś ten piękny lakier? i czy były inne kolory? :)
    Prosiłabym o odpowiedz w komentarzu pod którymś z wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. róż cudowny i czerwień też :D a zmywacz to również i mój ulubieniec :)




    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, soczysta czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klasyczna czerwien.

    OdpowiedzUsuń
  5. często maluję tak paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier wygląda bombowo !

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz widzę połączenie różu ze złotem:) jeśli mogę coś doradzić, to bardziej zaokrąglaj czubki, na owal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żaden owal jest tak jak ma być ja i klientka jesteśmy zadowolone

      Usuń
  8. Szukam właśnie takiego koloru lakieru do paznokci, taki czerwony jest idealny, odcień świetny. Muszę chyba wybrać się do Rossmana. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten róż jest przecudny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory fajne ale kształt paznokci różowych jest według mnie tandetny ale co kto lubi :p

    OdpowiedzUsuń