14 lutego 2013

Walentynki

Dziś Walentynki. Chciałam wam wszystkim życzyć duuuużo miłości, czułości. Niech wasze drugie połówki was czymś zaskoczą i niech to będzie jeden z najmilszych dni w roku :)



Zostałam znów otagowana cieszy mnie to że ktoś o mnie pomyślał w ten sposób mogę wam przedstawić swój sposób myślenia i spojrzenie na świat moimi oczami. Może niektórych denerwują takie zabawy, ale ja uważam że to fajne bo można kogoś lepiej poznać.



Zasady:

Nominacja otrzymywana jest od innego bloggera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę" (ja zostałam otagowana przez i-am-diamonds.blogspot.com ) Po otrzymaniu nominacji trzeba odpowiedzieć na 11 zadanych przez nominującą osobę pytań, następnie nominować 11 osób ( i poinformować je o tym na ich blogach) oraz zadać im 11 pytań!

1. Jaka jest Twoja ulubiona cyfra?
O: 7 (słownie 7) dobrze że nie muszę pisać dlaczego :)

2. Wolisz różowy, czy czarny?
O: Zdecydowanie czarny, róż jest dla dziewczynek 
3. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
O: Najbardziej lubię gdy jesteście zainteresowane tym co piszę , wtedy dobrze to widać bo komentarze bardzo szybko przybywają. Ciesze się ze ktoś to czyta i że moja praca nie idzie na marne. Lubię tutaj też to że jesteśmy jak wielki krąg przyjaciół (od razu przechodzimy na TY). Mogłabym pisać w nieskończoność ale nie będę was zanudzać, po prostu cieszę się że podjęłam taką decyzję i że tu jestem z Wami.

4. Jakie chciałabyś mieć dzikie zwierzę?
O: Dzikie to chyba nie, boję się dzikich zwierząt, ale jeśli już bym musiała wybrać to mała małpkę , są takie urocze.
5. Wolisz pisać, czy czytać?
O: I pisać i czytać. Zależy od dnia. Czasami mam dzień ,że muszę się po prostu "przespacerować" po waszych blogach, pooglądać wasze piękne zdjęcia, poczytać o tych wszystkich mazidłach i wtedy ani myślę o pisaniu notki, co najwyżej odpowiadam na wasze komentarze :)

6. Gdybyś miała pisać bloga o innej tematyce to o jakiej?
O: Piszę bloga o innej tematyce, już od wielu lat. Tylko nazwałabym go bardziej strona internetową na której zamieszczam moje prace które wykonałam na moich klientkach - czyli paznokcie żelowe (bo jak wiecie jestem stylistką paznokci).


7. Jaki chciałabyś mieć naturalny kolor włosów, gdybyś nie mogła wybrać żadnego z istniejących (blond, rudy itd)?
O: Chyba niebieski. Kiedyś nawet myślałam żeby zrobić sobie blond z końcówkami niebieskimi, coś takiego jak miała Beyonce.


8. Jaki film najbardziej Cię poruszył?
O: Poruszył to może złe określenie ale na pewno zapadł w pamięć "Człowiek demolka" tylko dalej nie wiem o co chodzi z tymi muszelkami.

9. Co chciałabyś zmienić, ale się boisz?
O: Chciałabym wyjechać za granicę. Ale nie zrobię tego bo za dużo mam tutaj do stracenia, no i nie wiem czy bym sobie poradziła sama.

10. Co sądzisz o operacjach plastycznych?
O: Jestem stanowczo na nie! Jestem w stanie być przychylna tylko w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia np. zmniejszanie piersi w celu zmniejszenia obciążenia na kręgosłup.

11. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
O: Hmm... zapach. Chyba konwalia. No i zapach małego dziecka :)

MOJE PYTANIA:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
2. Co byś wybrała gdybyś mogła wybrać tylko jeden kosmetyk do makijażu?
3. Srebro czy złoto? co wolisz?
4.Jak ubrałabyś się na randkę?
5.Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
6. Jaka jest Twoja praca marzeń?
7. Ile chciałabyś mieć dzieci?
8. Wyobraź sobie ze wygrywasz 100 tys. zł? co z nimi zrobisz?
9.Jakiego języka obcego chciałabyś się nauczyć (perfekt) ?
10. Podaj tytuł książki którą poleciłabyś innym? 
11. Jakie jest Twoje wymarzone auto?

Troszkę zmienię zasady i nie będę nikogo nominować. Mam nadzieję że nikt nie będzie miał mi tego za złe. Zamiast tego proponuję żeby chętne same się otagowały i odpowiedziały na moje pytania :) Proszę o informacje w komentarzach chętnie poznam wasze odpowiedzi :) 

3 komentarze:

  1. Ja też uważam, że w ten sposób można lepiej kogoś poznać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny tag - milo Cie poznac blizej xxx

    OdpowiedzUsuń