5 lutego 2013

Przypomnienie

Witajcie Kochane :) 

Dziś przypomnienie o moim rozdanku. Zapraszam was serdecznie bo zostało niewiele czasu. Jeszcze tylko pięć dni i losuję zwyciężczynię :)

Jeszcze tak na zachętę przypomnę wam co jest do wygrania:



Długo mnie nie było , bo jak  w każdy weekend  spędziłam go z moim ukochanym :* a w poniedziałek czekała mnie pobudka o 4:00 (dziwię się że dałam radę wstać) a o 6 wyruszałam do Otmuchowa.
 Piękne miasteczko, żałuje tylko że nie miałam okazji przespacerować się po nim troszeczkę , bo cały dzień pracowałam, przed 20 wyjechaliśmy więc już było ciemno :( a z rana nawet niewiele napatrzyłam się na góry które zwykłam oglądać tylko latem.

Żałuje że nie zrobiłam zdjęć jaki piękny widok miałyśmy z okien na rynek Otmuchowa , ale nic straconego, w końcu od czego jest internet :)



Dobranoc :)

  


1 komentarz: