26 lutego 2013

Paletka własnej roboty



Witajcie :) dziś przychodzę do was z nowym pomysłem, a mianowicie chodzi o paletkę magnetyczną bo walało mi się pełno wkładów cieni i nie tylko postanowiłam coś z tym  zrobić.


Jednak doszłam do wniosku że nie będę nadszarpywać i tak ostatnio skromnego budżetu i pomyślałam o czymś co by przypominało to KLIK . Jednak tutaj autorka wzięła magnesy z lodówki, a ja myślałam raczej o czymś innym.

Koniec końców moja paletka wygląda mniej efektownie, co nie zmienia faktu że lepsze to niż walające się po całej kosmetyczce cienie. Teraz wszystko widzę jak na dłoni.

Co będzie potrzebne?
  • Taśma samoprzylepna (jedno- i dwustronną)
  • nożyczki
  • i 2 pokrywki tej samej wielkości - dobrze żeby jedna była nieco wklęsła 


A teraz krok po kroku:
  1. Bierzemy nożyczki i taśmę tym razem jednostronną.
  2. Owijamy nasze opakowania taśmą ( w tym przypadku jest to opakowanie ze styropianu wiec trzeba to zrobić bardzo dokładnie)
  3. Drugie opakowanie również obklejamy, pamiętając by wypełnić każdą szczelinę taśma , nie możemy pozwolić żeby coś nam się później odklejało.
  4. Całość musimy połączyć, w taki sposób aby powstał nam efekt zawiasu, bo musimy się później jakoś dostać do środka :)
  5. Przygotowujemy wszystko co chcemy umieścić w środku.
  6. Układamy na ręczniku papierowym dnem do góry ( ręcznik jest po to żeby ewentualnie nie uszkodzić kosmetyku).
  7. Przyklejamy na każdym kawałeczek taśmy dwustronnej.
  8. I przyklejamy do naszej "paletki" wszystkie cienie.
  9. A oto efekt końcowy.

Miałam zamiar jeszcze ją jakoś ozdobić  ale na razie nie mam pomysłu wiec się wstrzymałam i jest biała. Najważniejsze że teraz wszystko jest poukładane. Miałam jeszcze róże ale już by mi się nie zmieściły więc pokruszyłam je i wymieszałam je w słoiczkach po ozdobach ze spirytusem salicylowym.







17 komentarzy:

  1. wow, cóż za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki :) potrzeba jest matką wynalazków :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :)
    Świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. OMG :O ładnie Ci to wyszło, jakbym ja to robiła to na bank by to nie wyglądało tak fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja wiem czy tak ładnie? szału nie ma hi hi :D

      Usuń
    2. Już nie bądź taka skromna Aniu ;D

      Usuń
  5. super! lepsze to niz wydac kupe kasy na paletke magnetyczna.. gratuluje pomyslu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sadzę i właśnie o to chodziło :)

      Usuń
  6. ja mam ochote zrobic paletke z rozami i bronzerami
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog !!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo bardzo fajny pomysł! Grunt to kreatywne myślenie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i prosze, świetnie zagospodarowane miejsce :) Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na lakierowe rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń