11 lutego 2013

MUA

Dziś postanowiłam wspomnieć o kosmetykach które niedawno pojawiły się na rynku i dotarły do mnie poczta pantoflową. Mowa o kosmetykach MUA 


Są to kosmetyki w przystępnych cenach i jakościowo ponoć podobne do znanego już nam ELF`a



Więc jeśli chodzi o ceny:
Bronzer £3.00
Róż  £1.00

Puder prasowany £1.00
Paletka cieni do powiek £4.00

Sztuczne rzęsy £2.00
Pomadki £1.00
Błyszczyki £2.00
Lakiery  £2.00


Maskara  £3.00
Przypominam że Funt waha się w granicach 5 zł



Sklep internetowy TUTAJ

A wy co sądzicie o tych kosmetykach? wiecie gdzie w Polsce można je kupić? Oprócz allegro oczywiście

5 komentarzy:

  1. ceny faktycznie świetne ale na allegro nie ma tych paletek :( są tylko takie z trzema cieniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za kilka miesięcy będzie większy wybór

      Usuń
  2. bardzo lubie firme MUA,mam szminkim,cienie,lakiery i kredki,u mnie duzo lepiej te kosmetyki sprawdzaja sie niz elf,zrobilam zamowieni i nie jestem zadowolona i nie polece elfa,mam u siebie ma blogu rozdanie dwoch zestawow z MUA wiec zapraszam ;) podoba mi sie Twoj blog wiec obserwuje,pozdrawiam ania x

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z MUA :)
    W każdym razie fajne kosmetyki mają, paletki w takiej cenie? Hm:)

    OdpowiedzUsuń