13 lutego 2013

Być jak ... Eva Longoria

Dziś postanowiłam że napiszę coś o mojej ikonie stylu Evie Longorii . To nie jest jedyna gwiazda na którą patrząc myślę och i ach :) ale od niej postanowiłam zacząć.

Otóż ta niesamowita osóbka , jest tak jak ja niziutka i może dlatego jej styl tak wrył mi się w oczy. Każda jej stylizacja jest udana i nie wiem jak wy ale ja chciałabym mieć takie ciuchy (buty z reszta też). Ale co będę  opowiadać , przejdźmy do zdjęć.


Tej strój jest cudny , świetnie nadałby się do pracy ( w sumie to zależy gdzie się pracuje) no i na pewno na rozmowę o pracę . Najbardziej podobają mi się buty i zawinięte mankiety od koszuli.



Mała czarna idealna.



Ach ten błysk :) Taka sukienka przydałaby mi się na sylwestra :)


Coś na co dzień.




Piękny jest ten granat nie sądzicie? Eva potrafi wyeksponować swoje zgrabne nogi, nie ma to jak szpilki i szorty.


I to by było na tyle dzisiaj. Życzę  Wam miłego wieczorku :)






8 komentarzy:

  1. Piekna kobieta! Tez lubie jej styl.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ją! Za to jak się ubiera a przede wszystkim za urodę!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, też jest dla mnie ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kobieta i super styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię, pozdrawiam.

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. niziutka kobieta, ale rzeczywiście wbija się w oczy.

    OdpowiedzUsuń