12 lutego 2013

Baśń o ... 10 pomadkach

Witajcie :)

Tytuł jest dość nietypowy bo nietypowy będzie post. Tym razem postanowiłam się naprawdę przyłożyć do recenzji. W ten oto sposób moimi dzisiejszymi  bohaterkami będą pomadki, które ostatnio tak pokochałam że mam ich już 10 i myślę że na tym nie koniec bo brakuje mi jeszcze wiele kolorów i wiele marek jeszcze nie wypróbowałam.

Zacznę od firmy AVON:

 
xarchiwum.pl


1.  AVON -  ULTRA COLOUR RICH  (kolor - iced coffe)

Nie jest to pomadka marzeń, mam do niej sporo zastrzeżeń, jej atutem jest ładny zapach i nawilżenie, opakowanie całkiem ładne i to by było na tyle. Jeśli chodzi o wady no cóż mam wrażenie że się roluje i według mnie jest słabo napigmentowana. A oto ona:




Podsumowując:
OPAKOWANIE... 5
ZAPACH ...4
KONSYSTENCJA ...4
PIGMENTACJA... 3
CENA....25 zł
OCENA OGÓLNA.... 4

2.  AVON -  ULTRA COLOUR RICH  (kolor - red 2000)

Tu zaczynają się pokłony, to moja faworytka. Nie wiedzieć czemu jest z tej samej serii co poprzedniczka ale jest o niebo lepsza, oczywiście opakowanie stylowe , nie ma co nad tym dyskutować, jest świetnie napigmentowana, trwała, ma żywy matowy kolor. Wady może tylko jedna chociaż mi to nie przeszkadza, z racji tego że ma tak dużo barwnika trwale barwi usta.



 


OPAKOWANIE... 5
ZAPACH ...4
KONSYSTENCJA ...5
PIGMENTACJA... 5
CENA....25 zł
OCENA OGÓLNA.... 5

3. AVON - ULTRA COLOUR RICH COLOR DISIAC ( kolor - flirty fuchsia )

beaut.ie

Kolejna moja ulubiona pomadka o wyrazistym kolorze. Tak jak moja poprzednia ulubienica ma dużo pigmentu (ale nie tak dużo żeby barwić skórę ust ) , ma trwały żywy matowy kolor , no w końcu to fuksja , jeśli któraś z was szuka pomadki własnie w kolorze fuksji to ten odcień jest idealny. Problem  w tym że to była edycja limitowana i już jej nie ma w najnowszych katalogach, ale może jeszcze wróci. Zapach równiez ma przyjemny kremowy.





OPAKOWANIE... 5
ZAPACH ...4
KONSYSTENCJA ...4
PIGMENTACJA... 5
CENA....20 zł
OCENA OGÓLNA.... 5

4.  AVON - COLOR TREND Kiss`n`go ( kolor - raisin wine )

wizaz.pl


Nie mam wiele do powiedzenia na temat tej pomadki. Zacznę może od tego że gdy jest nowa ma na sobie taką powłoczkę ale po kilku użyciach się ściera i wówczas łatwiej się ją aplikuje, może nie wygląda to zbyt estetycznie , ale kto by się przyglądał ;) Kolor mnie nie powala, w sumie drugi raz nie wzięłabym jej , ale używanej przecież nie oddam . Zapach natomiast pozostawia wiele do życzenia, jak dla mnie to zapach tandetnej szminki, takiej z targu za 5 zł.  





OPAKOWANIE... 3
ZAPACH ...2
KONSYSTENCJA ...3
PIGMENTACJA... 4
CENA....12 zł
OCENA OGÓLNA.... 3

5.  RIMMEL - LASTING FINISH by KATE MOSS ( kolor nr 14 )

allure.com


Moich ulubionych pomadek ciąg dalszy. Nie bójcie się to już ostatnia z ulubionych oczywiście , bo póki co jesteśmy na półmetku prezentacji. Otóż pomadkę nabyłam niedługo po tym gdy pojawiła się na rynku wobec powyższego kolor był bardziej "hot" niż teraz , ale nie szkodzi , ja nie jestem ofiarą mody i jak mi się coś spodoba to używam póki mi się nie skończy albo nie znudzi. Jeśli chodzi o to pierwsze to może być problem , bo ta pomadka jest również jedną z limitowanych edycji niestety, ale cóż począć.

Konsystencję ma kremową, delikatną, nawilża i wygładza, długo utrzymuje się na ustach i ma przyjemny zapach. Na początku użytkowania jest dość twarda ale z biegiem czasu mięknie i jest przyjemna . Opakowanie jest estetyczne, sygnowane podpisem modelki.




OPAKOWANIE... 5
ZAPACH ...5
KONSYSTENCJA ...4
PIGMENTACJA... 4
CENA....17 zł
OCENA OGÓLNA.... 4

6.  EVELINE - ANTI AGE ( kolor nr 558 )

 
domzdrowia.pl

Cóż mogę o niej powiedzieć , na pewno to że jej największym atutem jest zapach, jest bardzo przyjemny, śmiem nawet sądzić że przyczyną tak ładnego zapachu jest serum odmładzające. Tak więc sadzę że dziewczynom poniżej 20 roku życia raczej nie posłuży, a w każdym razie mają jeszcze czas :) Ja w zasadzie zorientowałam się ze to tego typu pomadka dopiero dziś przy okazji opracowywania tego tematu, ale już mi coraz bliżej do 30-stki więc nie panikuję. 

Pomadka ta ma również ładny kolor - błyszczący, świetnie nawilża i ma stylowe opakowanie, trudno nie dostrzec nazwy firmy która przecina złote opakowanie srebrną kreską. 








OPAKOWANIE... 4
ZAPACH ...5
KONSYSTENCJA ...5
PIGMENTACJA... 4
CENA....14 zł
OCENA OGÓLNA.... 4

7. BELL - CLASSIC (kolor nr 19)

szafa.pl
Tak pomadka stara jak świat , no może nie aż tak stara ale pamiętam ją jeszcze z czasów dzieciństwa jak stała na półeczce w łazience i moja mama malowała się nią przed każdym wyjściem. Zawsze zastanawiał mnie fakt dlaczego używa pomadek a nie błyszczyków, teraz już wiem, bo do pomadki trzeba poprostu dorosnąć.

Teraz prosto z bajki przechodzę do faktów, zacznę od opakowania - klasyczne , niezmienne od wielu lat w kolorze bordo jest opływowe i jak dla mnie ta opływowość jest najbardziej irytująca nie wiedzieć czemu.
Pomadka ma trwały pigment utrzymujący się przez wiele godzin, kolor jest piękny, matowy i soczyście czerwony. Pielęgnuje , nawilża i zmiękcza usta , pomimo tego że w swej konsystencji jest bardzo twarda, prawie jak kredka świecowa.




OPAKOWANIE... 3
ZAPACH ...4
KONSYSTENCJA ...5
PIGMENTACJA... 4
CENA....8 zł
OCENA OGÓLNA.... 4

8. BELL - GLAM&SEXY - Pomadka i błyszczyk (kolor nr 034 )

koweline.pl

No więc , szału nie ma. Miała to być pomadka z błyszczykiem , a jak dla mnie to kiepska pomadka po prostu , a do błyszczyka się nawet nie kwalifikuje. Jedyne co przyciąga to opakowanie jest bardzo ładne i moim zdaniem nazwa tej pomadki idealnie współgra z nim. Kolor jest blady , nawet wyblakły. Roluje się , ale nawilża, ma błyszczące brokatowe drobinki, czego nie cierpię w pomadkach, to jedna z najgorszych pomadek jakie miałam w posiadaniu.




OPAKOWANIE... 4
ZAPACH ...4
KONSYSTENCJA ...3
PIGMENTACJA... 3
CENA....10 zł
OCENA OGÓLNA.... 3

9. BELL - CREAMY SHINE (kolor nr 06. )

abc-uroda.com

"Kremowość" tej pomadki mnie powala, ją się po prostu rozsmarowuje na ustach. Jest niesamowicie przyjemna , ma ładny zapach i naturalny matowy kolor. To typowa pomadka z balsamem, z powodzeniem można ja stosować w zimowe dni. Ma również wady, bardzo szybko się zużywa więc pewnie niedługo trzeba będzie kupić nową. Szybko się  ściera np. podczas jedzenia.




OPAKOWANIE... 4
ZAPACH ...4
KONSYSTENCJA ...5
PIGMENTACJA... 4
CENA....15 zł
OCENA OGÓLNA.... 4


10. BELL - CREAMY SHINE (kolor nr 04 )

To pomadka o ton ciemniejsza od poprzedniczki , więc nie będę się rozpisywać na jej temat, ale niczym nie odbiega. Zapach , konsystencja, nawilżenie, aplikacja niczym się nie różnią .




OPAKOWANIE... 4
ZAPACH ...4
KONSYSTENCJA ...5
PIGMENTACJA... 4
CENA....15 zł
OCENA OGÓLNA.... 4

Mam nadzieję że nie zamęczyłam was swoją opowieścią o baśniowych pomadkach. Ciekawa jestem czy któraś z was przeczyta to od początku do końca, pewnie nie :) ale ja mam spokojne sumienie, że opublikowałam kolejny temat który chodził mi po głowie. Piszę już od kilku godzin bo chcę żeby było szczegółowo. Sama pewnie też powrócę do tego tematu jeśli kiedyś będę chciała kupić pomadkę , a nie będę chciała pobłądzić w tej kolorystycznej baśni. 

Szykuję dla was kolejny taki obszerny temat ale jeszcze nie powiem wam kiedy to będzie i na jaki temat, niech to będzie niespodzianka :)

Tymczasem żegnam Was i życzę miłych snów, może o pomadkach ? Ja na pewno będę o nich śnić :)

Dobranoc 















17 komentarzy:

  1. Aż 10?:D Nazbierało Ci się trochę.:p Ja zamierzam kupić jakąś mocniejszą pomadkę, ale muszę zastanowić się nad kolorkiem.;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Avonu niestety, mam kate moss i jestem bardzo zadowolona :) Bell też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś nie przepadałam z Avon`em ale ostatnio zmieniłam zdanie

      Usuń
  3. Ta czerwień z avonu wygląda genialnie, pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tak świetnie rozprowadzającą się pomadką, jest świetna na wielkie wyjścia :)

      Usuń
  4. Róz podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza pomadka z Avonu ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga i trzecia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam takich pomadek ale kilka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię Avonu, ale te z Bell wyglądają ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. AVON - ULTRA COLOUR RICH przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie pomadki z Bell to nr jeden z tych przedstawionych przez Ciebie. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy pomadek z Avonu, jedynie kilka błyszczyków z których byłam w miarę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor ma ta szminka avon ultra colour rich color disiac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest RIMMEL - LASTING FINISH by KATE MOSS :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ta seria Rimmel jest bardzo udana

      Usuń