10 stycznia 2013

Wygrana

Dziś się pochwalę że miałam to szczęście wygrać rozdanie u rainygirlisme. Ostatnio chyba moja szczęśliwa gwiazda się ze mną przeprosiła bo wciąż spotyka mnie jakaś radość.

Oczywiście ja jak to ja z racji tego że nie spodziewałam się wygranej nie sprawdzałam nawet poczty, ale na szczęście w porę się opamiętałam :)

A tu moja wygrana:


Pozwoliłam sobie dać to  zdjęcie które nie należy do mnie ponieważ dzięki naszej "kochanej" poczcie polskiej przesyłka uległa uszkodzeniu. Nawet nie wyobrażacie sobie jaka jestem na nich zła, że tez tego nie sprawdziłam. 

No trudno dziś to nie jedyna przykrość która mnie spotkała więc jedno w to czy wewte nie robi mi wielkiej różnicy.

A tu już stan rzeczywisty - ku przestrodze - sprawdzajcie dokładnie swoje paczuszki chociażby po to żeby móc skrzyczeć listonoszy ciamajdy.



I jeszcze chciałam podziękować za przemiły liścik :)


To tyle na dzisiaj. Na koniec zapraszam na bloga osóbki która mnie obdarowała 

rainygirlisme.blogspot.com

Dziękuję :*




6 komentarzy:

  1. Lakier musi być śliczny, mam nadzieję, że jak najszybciej nam go pokażesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) przy najbliższej okazji

      Usuń
  2. O rany, co oni narobili!;( moglam lepiej zabezpieczyc;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się to przecież nie Twoja wina. Kupię sobie słoiczki i "zregeneruję" je na nowo :)

      Usuń
  3. oj szkoda
    cienie piękne.. były ;(

    OdpowiedzUsuń