15 stycznia 2013

W poszukiwaniu inspiracji



Dziś natknęłam się na bardzo ciekawego bloga który nie ukrywam zachęcił mnie do zakupów. Niebawem wyruszę na łowy sukienki , którą mam nadzieje znaleźć, bo jeśli nie to znów przyjdzie mi pójść w starej.

Przypominam o moich mini rozdaniu: ROZDANIE

Tymczasem zapraszam was do lektury : TUTAJ









I tak nieco z innej beczki czyli "co mi w duszy gra" wyszperane gdzieś w necie:









Powiem wam jeszcze że dziś wstałam z taką myślą że jeszcze jakieś 2 miesiące i znów będzie wiosna, choć zima w tym roku wyjątkowo piękna , mi się dała we znaki. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

2 komentarze:

  1. piekne stylizacje,szczegolnie upodobalam sobie czarny sweterek z bordowymi leginsami.

    ciekawy blog :)

    zapraszam do siebie :)

    opiniuj-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak uważam ma dziewczyna wyczucie stylu :)

      Usuń