22 stycznia 2013

sugar sugar ...

... czyli babeczki i paznokcie, słodkie że aż zęby bolą :)


Jest to kolor 157 , SENSIQUE , cena 5,99 zł


Długo zastanawiałam się nad decyzją : brać czy nie brać, jednak ostatecznie doszłam do wniosku że w mojej kolekcji brakuje tego koloru. Wniosek nasuwa się sam.
Co prawda musiałam 3 razy malować by uzyskać zamierzony efekt, ale uważam ze i tak warto :)

A teraz coś z innej beczki:

Oto moje babeczki, nie wszystkie wyszły tak jak chciałam, ale grunt że zniknęły z talerza w mgnieniu oka :)

Przepis zapożyczony od mojewypieki.com
 a szczegóły TUTAJ

Ja oczywiście jak to ja musiałam je zrobić po swojemu, więc nie są marmurkowe, górna warstwa jest jasna a dolna kakaowa, w środku znalazło się marmoladowe nadzienie, całość skąpana w lukrze i posypana cukiereczkami. 
Uwierzcie mi są smaczniejsze niż na to wyglądają :)



19 komentarzy:

  1. Lubię wysokie babeczki:P

    Fajny ten kolor, ale nie lubię tej firmy. Kupiłam ich 3 lakiery i wszystkie były do kitu. Podobno z essence jest taki odcień nr 110. Jutro idę go kupić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj no własnie essense nie ma takiego koloru jest gdzies o 2 tony ciemniejszy. Patrzyłam tez na ASTOR, RIMMEL, CATRICE , BELL, VIRTUAL i ten własnie ten cukierkowy róż jest tylko z SENSIQUE :)

      Usuń
  2. Zjadłabym sobie taką babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny różowy odcień! A babeczki wyglądają mmmmm, mniam :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny lakier:) mam podobny z bell:)
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  5. ważne, ze ciacha smakowały i zniknęły w mig ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodki róż :) ładnie się prezentuje na paznokciach :) a co do mojego koloru włosów - jeszcze nic nie farbowałam, ale to pewnie kwestia czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wyglądają jak świeżo farbowane :)

      Usuń
  7. nie przepadam za tego typu różami na paznokciach, ale ciacha super- muszę kiedyś takie upiec i zaskoczyć męża :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny kolorek paznokci:)
    Zapraszam na moj blog, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tez na paznokciach slodki roz ale mam wrazenie ze Twoj jest jednak bardziej cukierkowy:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest aż sama zapragnęłam go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się pospiesz bo to chodliwy kolor :)

      Usuń