17 stycznia 2013

Sklep http://afw-store.pl jako nowe odkrycie w sieci

    Ostatnio przez przypadek wpadłam na stronkę pewnego sklepu , zainteresowana ofertą oczywiście weszłam by przekonać się co tam maja ciekawego. Moim oczom ujrzały się piękne sukienki, bluzki i inne cuda w bardzo przystępnych cenach (już od kilkunastu zł) , ale jak to ja czyli niedowiarek musiałam zajrzeć głębiej, to też czym prędzej napisałam e-maila do owego sklepu, ale o tym za chwilkę. Na razie spójrzcie na te cudeńka.














No więc myślę że was również zachęciłam do co najmniej zapoznania się z ofertą. 
Pytania które zadałam to:


P: Czy podane ceny są cenami brutto czy netto?
O :Podane ceny w sklepie są cenami do ostatecznej zapłaty.
P: Jaki jest maksymalny a jaki minimalny koszt przesyłki?
O: Przykładowe ceny wysyłek można przeliczyć  TUTAJ lub  po wrzuceniu do koszyka pod koniec 
      zamawiania, przed zaplata jest podsumowanie o kosztach wysyłki.
P: Skąd idą przesyłki, z Polski czy z zagranicy?
O: Wszystkie towary są  wysyłane bezpośrednio z  magazynów  w Chinach/Shanghai.
P: Jaka jest jakość materiałów ?
O: Co do jakości  to średnio w 70%  są to  dobrej  jakości  produkty, 20%standardowej, a w 10% bardzo dobrej.
P: Czy rozmiary ubrań są uniwersalne ,czy tez mogę dobrać sama rozmiar?
O: [...] Niektóre są uniwersalne, a niektóre występują w rozmiarach.
Odpowiedź była szybka i konkretna , już z samego rana a pytania poszły dnia poprzedniego wieczorem, jak dla mnie duży +

Ja jestem przekonana, pewnie w najbliższej przyszłości dokonam jakiegoś zakupu, chociaż na próbę .

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)


Przypominam o rozdaniu u mnie :
ROZDANIE




3 komentarze: