28 stycznia 2013

Regeneracja

... czyli jak doprowadzam się i swoją skórę do tzw. stanu używalności :)

Kosmetyki:


Ta czwórka spełnia swoje zadanie zawodowo :) 

Po ciężkiej imprezie moja skóra była przesuszona i zmęczona, więc oczywiście zaczęłam od kąpieli w pianie , podczas której zrobiłam sobie peeling twarzy, szyi i dekoltu tym że kosmetykiem który zwie się GARNIER-Czysta Skóra. Po zmyciu i wysuszeniu , wiadomo - balsam i tu koniecznie coś silnie nawilżającego czyli DOVE. Skóra buzi oczywiście po peelingu z glinką jest silnie napięta,  wobec powyższego również trzeba ją nawilżyć i tu świetnie się sprawdza NIVEA SOFT , a przy tym ślicznie pachnie ( nie wiem czemu kiedyś sądziłam że tenże krem jest strasznie drogi , a to nie prawda) i na koniec dekolt który został zdewastowany i zbezczeszczony obrzydliwymi krostkami , więc trzeba działać szybko EVELINE-pure control pomoże :) 

A teraz coś co obiecałam już dawno recenzja :


Oczywiście będzie krótko zwięźle i na temat :)

Kosmetyk zwie się OSUSZACZ LAKIERU  i tenże osuszacz pochodzi od firmy SENSIQUE wiadomo o co chodzi :) 

Cena: przystępna 5,99 zł (w promocji)
Pojemność: 120 ml
Zapach: kokosowy (przyjemny)
Dodatkowe zalety: nie dość że dosyć szybko wysusza lakier to dodatkowo nawilża skórki
Minus: niektóre lakiery po nim a właściwie przez niego matowieją
Moja ocena: 9/10

i to by było na tyle :) 
Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :*




8 komentarzy:

  1. O tak, balsamy Dove są super. Tak samo kremy do twarzy Nivea. Ja mam aqua effect i to mój ulubiony krem na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bez powodu te marki przodują na rynku :)

      Usuń
  2. Nigdy nie widziałam tego osuszacza do lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie taką nowość można zdobyć ?:)

      Usuń
    2. w drogerii Natura (bo to marka własna Natury)

      Usuń
  3. na ten osuszacz to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować ten wysuszacz. Koniecznie :)
    obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń