18 stycznia 2013

Piątek

Dziś piątek - weekendu początek (chociaż niektórzy musza iść do pracy np. ja) . Kiedyś wprowadziłam piątkowy cykl i troszkę mi się o nim zapomniało, warto przypomnieć. Mowa oczywiście o zestawach , a więc to przygotowałam na dziś:


Jak wam się podoba? 
Ja uwielbiam te klimaty i tą kolorystykę :)

A teraz tak nieco z innej beczki czyli zakupki (zaległe)


To co ostatnio nabyłam:
- HOT (czasopismo o modzie)
- opaska na oczy AVON (około 18zł)
- wysuszacz do lakieru SENSIQUE ( 5,99 zł)
- Woda toaletowa - Litte white dress AVON (około 30 zł)
- Olejek pomarańczowy PACHNĄCA SZAFA (około 5 zł)
i oczywiście coś do rozdania o czym już wspomniałam wcześniej     ROZDANIE
- lakier SENSIQUE
- lakier ESSENSE
- cienie duo WIBO

To tyle na dziś. Zapowiada wspaniały weekend , nie wiem czy uda mi się zajrzeć przez te dwa dni, ale na tygodniu na pewno :) Pozdrawiam was serdecznie .



9 komentarzy:

  1. Sukienka jest śliczna :) Z resztą wszystko mi się podoba w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jest piękny, wszystko bym przygarnęła do swojej szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczy z zestawu podobają mi się, ale pojedynczo :) Wszystkie razem moim zdaniem nie pasują do siebie :P Ale pomysł z zestawami bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzecz gustu, każdemu podoba się coś innego

      Usuń
  4. Czy o wysuszaczu do lakieru pojawi się kilka słów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta sukienka z pierwszego zastawu.:)
    Ooo.. Widzę, że jestem 50-tą obserwatorką.;D
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie są bardzo ładne. Fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń