23 stycznia 2013

Otagowana

Zostałam otagowana przez Beata Nieznane i zdecydowałam przyłączyć się do zabawy :)



Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:


  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 faktów dotyczących mojej osoby:
  1. Jestem stylistką paznokci, często zajmuję się tym zawodowo, ale jest to przede wszystkim moja pasja, bo wyzwaniem dla mnie są każde brzydkie paznokcie - ponieważ mogę sprawić że będą piękne.
  2. Prowadzę drugiego bloga o tej tematyce właśnie.
  3. Jeszcze mam pracę (pracuję w drogerii) ale niebawem będę bezrobotna (nie ma tego złego , będę miała więcej czasu na bloga)
  4. Jestem chuda jak szczypiorek, a im bardziej chcę przytyć tym bardziej chudnę , niestety :(
  5. Z zawodu jestem cukiernikiem , ale już dawno nie jest to mój wykonywany zawód , w tej kwestii spełniam się w kuchni :) z resztą gotować też uwielbiam, pod warunkiem że mama mi się nie kręci.
  6. Tego bloga założyłam ze względu na ... buty, tak to moja słabość, nawet nie wiem ile mam par i boje się policzyć :) Za to ubrań mam za mało, wiecznie nie mam się w co ubrać. Znacie to? :)
  7. Ta liczba to moja ulubiona liczba :) kolor niebieski , chociaż ostatnio skłaniam się bardziej ku zieleni (moje autko ma taki kolor) , a makijaż najlepiej fioletowy. Włosy brąz. Niebiesko-szare oczy. 
15 blogów które nominuję:


I to by było dziś na tyle. Dziwne do tej pory myślałam że będę miała problem z wymyślaniem tematów , a tu proszę tematy same wpadają i to tak dużo ze nie nadążam z realizowaniem listy :)

Pozdrawiam was serdecznie :)






6 komentarzy:

  1. zostalas nominowana i otagowana,szczegoly u mnie na blogu :)

    pozdrawiam i czekam na nowa notke

    OdpowiedzUsuń
  2. http://czytamysobie.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html :) Dziękuję za nominację.:P

    OdpowiedzUsuń
  3. To bajeczne ciasta i słodkości musisz robić, ja niestety nie mam do tego zdolności. Dziękuję za nominację;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń