1 listopada 2012

Wszystko i nic

Ostatnimi czasy nic ciekawego się nie dzieje, więc też nie bardzo jest o czym pisać. Ale dzisiaj szybki skrót ostatnich dni. Otóż przedstawiam wam to co ostatnio udało mi się zebrać, jest tego niewiele , ale nie wiem kiedy to zużyje. Zainwestowałam w dział "kąpielowy" i kolorówke :)
- płyn do kąpieli LUKSJA (około 10 zł)
-żel pod prysznic FA (9,99 zł)
-żel pod prysznic ZIAJA -masło kakaowe(2,99 zł)
-oliwkowe mydło pod prysznic ZIAJA (2,99zł)
-podkład SENSIQUE nr 202 (4,99 zł)
-tusz do rzęs MY SECRET x2 (2,99 zł/ szt)
-balsam do ust FLOS-LEK (4,99 zł)
 
a tak wyglada szczoteczka , była mega promocja więc tuszy kupiłam 5 szt ale reszte rozdałam
teraz kosztują jakieś 12 zł.


i ostatnie info to moje pazurki , musiałam coś z nimi zrobic bo juz nie mogłam na nie patrzeć.
Sorki za ostrość ale robiłam foto podczas jazdy autem :D

3 komentarze:

  1. Używam obecnie tego mydła pod prysznic z ziaji i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten oliwkowy to już mój trzeci a masło kakaowe pięknie pachnie szkoda że mój chłopak nie przepada

    OdpowiedzUsuń