17 sierpnia 2012

Zaległości zakupowe...

... czyli co kupiłam a sie jeszcze nie pochwaliłam :)

No więc:
  • Płyn do kąpieli AVON zapach konwaliowy ok 15 zł
  • Balsam do ciała ZIAJA kozie mleko ok. 10 zł
  • Balsam brązujący DOVE w promocji za 11,99 zł
  •  Balsam do ciała DELIA srebrzysty ( miałam ekskluzywny, teraz mam 2) za 9,99zł
  • Krem do rąk NATURA oliwkowy cena 2-5 zł (nie pamiętam dokładnie)
  • Szampon do włosów BIAŁY JELEŃ kupiony specjalnie na wczasy ok 2 zł
  • Miniatura dezodorantu NIVEA ok 5 zł
  • Puder SENSIQUE nr 02 za 5,99 zł
  • Błyszczyk SENSIQUE za 7,99 zł
  • Lakier do paznokci RIMMEL za 9,99 zł
  • Krem NIVEA soft  za 4 ,99 zł
  • Lakier do paznokci SENSIQUE za 2,99 zł
  • 2 lakiery ESENSE za 3,99 zł/szt
  • Eye liner AVON za ok 15 zł
  • Tusz do rzęs AVON za 9,90 zł
  • Konturówka do ust ESENSE za 5,99 zł
  •  i coś czego na zdjęciu nie widać Żel pod prysznic DOVE za ok 10 zł
To by było na tyle teraz zmykam bo jutro do pracy , jak tylko znajdę chwilkę to przybliżę wam powyższe produkty. Chciałam również zaznaczyć że większość z powyższych produktów zostało zakupione w drogerii ASTER gdzie obecnie pracuję ( już wkrótce NATURA)

Jeszcze tylko manicure na jutro (wykonanie lakier SENSIQUE i ALLEPAZNOKCIE)



6 komentarzy:

  1. Wow, ale zakupy :)
    Ten Płyn do kąpieli Avon jest rewelacyjny, pięknie pachnie i nie wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten balsam do ciała Ziaja :) Fajne zakupy.
    Dodaję blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem rozczarowana tym balsamem, zepsuł sie po kilku godzinach zapach na skórze robi się "metaliczny"

      Usuń
  3. zawsze można mieć więcej tuszy! :) Rimmel 60sec - śliczny kolor wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń