22 sierpnia 2012

essence

Dziś mała wzmianka o essence :)

No więc ową markę zdążyłam już poznać i polubić . morze ceny nie są jakieś super niskie ale też nie są wysokie. Kolorystyka tejże firmy również przypadła mi do gustu.

Oczywiście jak wam wiadomo zdążyłam już sprawdzić na własnej skórze eyeliner i pędzelek firmy essence oczywiście. Link do tego posta .

Dziś przedstawiam wam produkty które nabyłam dosyć niedawno :
są to dwa lakiery w pięknych letnich kolorkach które oczywiście dobrałam do garderoby i biżuterii :)
oraz konturówka do ust której użytkowanie nie powiem sprawia mi sporą trudność, ale może dojdę do wprawy.

To by było na tyle z mojej strony. Pozdrawiam i dobranoc :*

4 komentarze:

  1. Hej ;) jeżeli masz ochotę zostać testerką kosmetyków firmy Mariza - to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu konturówka sprawia Ci trudność?
    Coś nie tak z jej miękkością? :)

    OdpowiedzUsuń