31 lipca 2012

Zakupy - opóźniony post

Dziś przedstawię wam moje nowe (stare) zakupy. Mianowicie BB od Garniera i jedwab do ciała CD.

Co do tego kosmetyku to jetem strasznie zadowolona z zakupu :) jest lekki trzyma się na buzi cały dzień i w dodatku ma filter 12 , oczywiście za przystępną cenę 16,99
(ups słusznie SPF 15 wybaczcie błąd)


Co do jedwabiu też jestem zadowolona , w promocji kupiłam za 6,99 zł.
Po rozsmarowaniu skóra jest idealnie gładka , użyłam go po samej depilacji , wówczas czułam jeszcze jakieś kiełki ale po posmarowaniu sie jedwabiem nie ma czegoś takiego.
W dodatku ładnie pachnie :)

P.S.
Szykuję dla was małe rozdanko , jak tylko znajdę chwilkę to coś zorganizuję :)

3 komentarze:

  1. Garnier ma filtr SPF 15 :) hmm coraz bardziej wszystkie blogerki kuszą tym jedwabiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten BB się u mnie nie sprawdził niestety, za bardzo się po nim świeciłam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. BB Garniera mam, ale nie przepadam za nim. Lubię za to krem z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń